2016. január 16., szombat

L'oreal Nude Magique BB krém


Sziasztok!

Gondoltam írok Nektek pár sort az új BB krémemről, ami nem más mint a címben is látható a L'oreal Nude Magique BB krém, a light árnyalatban. Azt hiszem ez nem egy újdonság, de én már régóta szemeztem vele.


"Kapszulába zárt mikropigmentek egy könnyű hidratálókrémben, amelyek felvitel után alapozóvá alakulnak és alkalmazkodnak az arcbőrt színárnyalatához. 
Eredmény: tökéletesen természetes alapozás." - ez áll a csomagoláson, így gondoltam rossz nem lehet. Ennek tudatában nem volt meglepetés, hogy egy fehér krémet kaptam apró pici pigmentekkel. 
A csomagolása is tetszik, a kupak jól záródik, és az is egy jó pont, hogy helytakarékos, szóval teljesen táskabarát.


Mivel rengeteg BB krémet vásároltam már, és próbáltam ki, ezért tudom azt állítani, hogy ennek a terméknek a fedése BB krémet között kiemelkedően jó, nyilván nem egy jobb minőségű alapozó fedésével vetekszik, de nekem bevált.
Nincs maszk hatása, szépen eldolgozható, és nekem sminkalappal elég tartós. 
Nem szárít, és száradás után púder nélkül sem fényes a hatása, pedig nekem zsíros a bőröm.
Nem tapasztaltam, hogy száradás után ragacsos érzést hagyna maga után, és lehet az én bőrtónusomnak köszönhető, de én nem tapasztaltam, hogy narancssárgás lenne a bőröm, a mennyiséggel viszont vigyázni kell, nagyon kevés is elég belőle ahhoz, hogy egy szép finom rétegként legyen fent az arcon. Nekem teljesen jól alkalmazkodik az arcom színéhez,
SPF 12 tartalmaz, ezért nyárra is ideális.
Nem ül a ráncokba be, az illata elég erős, de nekem nem zavaró.
Hidratálni is elég jól hidratál, bár azt hiszem ennyi pénzért ez a minimum.
A viselete kényelmes, észre sem veszem, hogy az arcomon van. 

Összességében, nagyon tetszik a BB krémeim közül ez a kedvencem, és megéri az árát, én már egy ideje használom, és mivel nagyon kevés kell belőle, ezért elég sokáig kitart. 
Kb. 2 hónapja használom, és még félig van, pedig a mindennapokban gyakran nyúlok ezért a termékért. 

A termék ára olyan 3500-4000 ft között mozog, kuponnal persze egész jó áron megvásárolható.

Nektek mi a véleményetek erről a termékről?

Puszi! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése