2016. január 6., szerda

Essence Winter? Wonderful! paletta

Sziasztok!

Az Essence Berry Merry kiadásából végül nem találtam semmit, illetve amiért mentem az nem volt, de a másik trend kiadásból a Winter? Wonderful! -ból választottam egy palettát.
Még pedig a kollekció egyetlen palettáját a 01 All Ice On Me!-t


A csomagolás mintája valami gyönyörű, és igazán téli hangulata van, nagyon tetszik ez a kis fehér, hópelyhes kis csodaság. Remekül záródik. Szerencsére nem volt benne, egy újabb használhatatlan applikátor, ami plusz pont, mert így a helyet teljes mértékben a színek kapták. 
5 színt tartalmaz a paletta, ebből 2 csillámos, és 3 matt.


A színeket is igazán téliesre sikerült összeállítani, a fehér, a bőrszínű és a sötétbarna ami matt, és a másik két szín a szürke/ezüst valamint a világosabb barna pedig a csillámos színek. 

Szóval, már használtam párszor ezt a palettát, és szemhéjalapozóval nagyon szép színeket lehet elérni vele. A színek építhetőek.
Egy egész smink elkészíthető belőle, van benne sötét szín, világos szín, satírozószín, és a szemöldökcsontra is van benne kiemelőszín. 


Készítettem swatchokat is, itt mindenféle alap nélkül van a karomon, és csak egyszer nyúltam bele, és úgy kentem rá a karomra. A világosabb színek nem is elég jól használhatóak. Mint láthatjátok mindegyiknek a palettában található színe van használatközben is. Nem a legpigmentáltabb palettám, de ár érték arányban megállja a helyét.


A világosbarna színnel egy nagyon jó nappali sminket, a sötéttel pedig alkalmibb sminket lehet készíteni. 

Szerintem egy jó kis paletta, bár még egy sötétebb színt eltudtam volna képzelni, vagy mondjuk a második ezüstös szín lehetne mélyebb tónusú.

A paletta olyan 1300-1400 ft körül van, de nekem lejött belőle -10% ami semmi de volt egy kuponom gondoltam felhasználom -valami hétvégi kupon akció volt.

Ti beszereztétek a kiadás valamelyik termékét, vagy a Berry Merryből választottatok valamit?

Puszi:)



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a paletta csomagolása, de sajnos a benne lévő tartalom nem a legjobb :( Az Essence-től inkább körömlakkokat és rúzsokat szoktam venni, szemhéjpúderekben nem valami kiemelkedők. Viszont a teszt hasznos volt és a fotók is jók lettek :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, sajnos az Essence tényleg a szemhéjpúderekben a leggyengébb, de ez a paletta valamiért mégis tetszik Nekem, és köszi örülök, ha használható volt a poszt :)

    VálaszTörlés