2015. december 17., csütörtök

Ünnepi smink a Maybelline The Nudes palettával


Sziasztok!

A Maybelline palettámat már nagyon régóta szerettem volna bemutatni Nektek, de valahogy sosem csináltam olyan sminket amit szívesen raktam volna ki a blogra.
Aztán gondolkoztam egy barna-fekete füstös sminkben, és amikor keresgettem a palettáim között úgy gondoltam ez megfelelő lesz, és így a smink mellé véleményt is írok róla. 


A paletta csomagolása szerintem a 4-5 ezer forintos árhoz képest elég olcsó hatást kelt, de letisztult, és masszív, jól záródik, egy tükröt viszont nagyon hiányolok belőle.


A paletta 12 szín tartalmaz, vannak matt és fényes, csillámos színek. A palettával mindenféle smink készíthető, úgy alkalmi mint hétköznapi. A színek nagyon jól harmonizálnak egymással, tényleg nagyon jól lettek összeválogatva.
A színek pigmentáltak, de nem mindegyik mert  a világos színek nyilván nem pigmentáltak annyira, hogy a szemen is olyan szépek legyenek mint a palettában, de ez nagyon sok palettánál előfordul és azért ezt valahol a szívem mélyén tudtam is, hogy így lesz- de, a felső sor 5. színe a kedvencem, mert az szépen látszik a szememen, az alsó sor 4. színével vagy a feketével kombinálva általában a hétköznapi sminkemet alkotják. 


A csomagoláson kívül  kifogásom nincs a palettával, de tényleg zavar ez a gagyi hatás. Nagyon tetszenek a színek, ami nem meglepő, mert köztudott, hogy az összes Nude árnyalatú paletta levesz a lábamról.
Mostanában olyan 4500 ft. körül láttam a Dm-ben, és a Glamour-napokon vettem meg féláron, és annyit bőven megér, a 4500 ft-os ár tényleg drága érte, mert elég kicsi maga a paletta, és jó pár világos "használhatatlan" szín van benne. De a kuponokkal tényleg egész jó árban meglehet venni.  

A sminkemnél törekedtem az egyszerűségre, két színt használtam csupán, az alsó sor 4. színét és a fekete árnyalatot, valamint a belsőszemzugba pedig valamelyik világos árnyalatot, de már nem tudom melyiket. 
Spirálnak pedig szintén a Maybelline egyik spirálját a Lash Sensational-t használtam. 
Az ajkaimra pedig csak egy kis színezett ajakápolót vittem fel.



Szerintem ez egy ideális ünnepi smink, mert nem túl hivalkodó, de azért még is mutat valamit, ha még is túl soknak találjátok a feketét, akkor egy sötétebb barna árnyalattal kombinálva természetesebb hatást fogtok elérni. 



Remélem tetszett Nektek ez a smink és a paletta teszt.
Nektek bejött ez a The Nudes paletta?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése