2015. december 9., szerda

Ünnepi csillogó-lila smink a Rivel De Loop Young XXL Rose palettájával

Sziaszok!

Ma egy új kedvencemet szeretném Nektek bemutatni, aki sokak számára már nem újdonság, ám nekem az volt, így gondoltam mindenképpen beszámolok róla.
Ő nem más mint a címben is látható Rivel De Loop Young egyik palettája az XXLrose.
Nem fűztem hozzá nagy reményeket, nem is olvastam róla, mielőtt megvettem. De konkrétan beleszerettem a színekbe.


A csomagolásáról annyit, hogy egy az egyben a Lovley Nude Kit csomagolása -szerintem-, nem túl elegáns, inkább azt a gagyi hatást kelti, ám rendkívül jól záródik, és elég masszívnak tűnik, ezt csak azért mondom, mert már ejtettem le úgy, hogy ki volt nyitva, és semmi baja nem lett, sem a csomagolásnak, sem a színeknek. Mondanom sem kell az applikátor ami járt hozzá használhatatlan, az enyém ráadásul még kicsit koszos is volt, de mindegy, úgy is a kukában landolt.


A paletta 12 árnyalatot tartalmaz.
A színek  jól pigmentáltak, nem kell százszor belemártani az ecsetet, hogy elérd azt a színt amit szeretnél, és a "feltapogató" technikát alkalmazva, egyáltalán nem potyogott le felvitelkor. 


Nagyon szeretem a barnás színeket, ebből is található benne és a külön kedvencem az a képen a második szín -balról- a mély lila, az valami fantasztikus.


Ezek a világosabb színek, -mint minden palettánál- nekem kicsit felejthetőek, de a mélyebb tónusú színek megállják a helyüket. A kedvenc lila színemtől balra és jobbra elhelyezkedő árnyalatok is óriási kedvencek lettek.

Ár érték arányban fantasztikus, legalább is így első használatra.
Nem emlékszem pontosan de biztos vagyok benne, hogy 1000 ft alatt volt az ára, és lenyűgözött, gondolkodom a másik paletta megvásárlásán is, ami natúr színeket tartalmaz.
Nálam 5* a termék. Bár mondom ez az első benyomás, természetesen ha a későbbiekben esetleg "összevesznénk" mindenképpen frissítem majd a bejegyzést.


Itt is van az első smink amit készítettem vele. 


Mivel a színeknek nevük nincs, ezért számokkal látom el őket.
Az első szín amit használtam az a balról jobbra haladva a 6. szín a kedvenc lila, majd a 8. színt használtam satírozáshoz pedig az 1. árnyalatot választottam.


Valószínűleg ezt a sminket viselni fogom karácsony egyik napján, annyira tetszik :) Az első két kép lámpa fénynél készült, az utolsó pedig természetes fénynél. - egyre nehezebb ezt a természetes fényes dolgot megoldani-


További termékek amiket használtam:



Remélem tetszett Nektek ez a smink.
Ti próbáltátok már ezt a palettát?

2 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nincsenek külön színminták. De a smink nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. És igen így hogy mondod tényleg kellett volna. :(

    VálaszTörlés