2015. december 28., hétfő

Szilveszter smink inspirációk

Sziasztok!

Ma kutakodtam kicsit az interneten, szilveszteri sminkeket keresgettem és találtam is pár inspiráló képet, így gondoltam megosztom veletek, hátha ti is hasznát veszítek. 
Igazából nem tudom még melyiket fogom megcsinálni az első képen lévő smink nagyon nagyon tetszik, de az is eszembe jutott, hogy többet kombinálok, szóval majd meglátjuk mi lesz belőle.

Vigyázat rengeteg kép következik...




























Remélem segítettem Nektek is egy kicsit.
Lehetséges, hogy csinálok egy próba sminket, de nem biztos, mindenesetre nézzetek majd rá az oldalamra, ha kíváncsiak vagytok rá.
Szerintem ilyenkor kiélhetjük kreativitásunkat, és merészebb színeket is bevállalhatunk.

Ti milyen sminket fogtok készíteni Szilveszterre?

Puszi Nektek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése