2015. december 3., csütörtök

Novemberi (élet)képek

Sziaszok! 

Ma elhozam Nektek, a novemberi képeimet, nem mint ha a cím ezt nem tükrözné :)
Elég sok minden történt ebben a hónapban, de még valahogy a karácsonyi láz nem ért el, ami a korábbi években nálam már november elején elérkezett, de hátha a december, a karácsonyi vásárok, a fények és a hangulat elhozza a várva várt érzést :) 


Én is beálltam a sorba, és kiváltottam a Dm-ben ezt a gyönyörű life book-ot, amit most téli "ruhába" öltöztettem, biztosan szuper lesz egy ilyen naplóval megkezdeni az új évet :) sőt ha jól láttam, akkor már dec. 28-tól írogathatok bele. 


Késő délutáni órák az erkélyről :)


Mindenhol jó, de a legjobb otthon, Szofi cicát nem nagyon hatotta meg, hogy otthon voltam, csak aludt :)


Gondoltam csinálok valami karácsonyit, hát karácsonyinak nem mondható, de megcsináltam :)


Ezt a Joy naptárt, a blogos dolgoknak szántam. Végre egy helyen lesz minden, nem úgy szanaszét mindenhová felírogatva :)


Az Yves Roche újdonsága teljesen lenyűgözött :)


Néha azért még kisüt a nap :)


Hmm... isteni pizzát lehet rendelni nyamm... Debreceniek figyelmébe ajánlanám!!


Szelfi :)


Kómás reggelek :)

4 megjegyzés:

  1. Úúúú azt az igen jóképű pizzát honnan rendelted? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Zserbó pizzériából :) online is lehet tőlük rendelni a www.zserbopizza.hu oldalon :)

      Törlés
  2. Nagyon jó képek :) Nekem is ilyen Yves Rocher tusfürdőm van, olyan jó az illata!

    VálaszTörlés