2015. december 8., kedd

Karácsonyi tag-ek #1 #2 #3 #4 #5 #6 #8

Sziasztok!


Biztosan láttátok már, és olvastatok róla, hogy idén egy nagyon szuper kezdeményezés van a MBBK-nél és igaz, hogy későn de csatlakoztam én is, mert nagyon tetszik ez az egész. Úgy gondoltam, - remélem hogy jól - hogy össze vonom a napokat, a lemaradás miatt, és így egyből 7 nap karácsonyi tag témáját ölelem fel és így is tervezem a többi bejegyzést is elkészíteni. Pici csalás lesz benne, ugyan is a 7. napi képek beszerzéséhez haza kell mennem, mert csak otthon vannak régebbi fotóim, és ezt nem szeretném kihagyni mert nagyon tetszik, ezért azt későbbi válaszoknál fogom majd megválaszolni illetve illusztrálni. 

#1
Karácsonyi filmek

Az előző bejegyzésemben is kitéretem erre, és írtam, hogy kettő van ami elengedhetetlen az egyik a mindenki által jól ismert Reszkessetek betörők és a másik is egy igen népszerű a Télapu, mind a kettő a maga kis bugyuta, de szeretni való történetével lopta be magát a szívembe, ezeken kívül még nagyon szeretem a Karácsonyi ének film változatát, a Holiday, a Mindennap karácsony, Kiskarácsony mindenáron, Igazából szerelem és a kedvenc sorozatok  -pont ma néztem meg a Dr. Csontnak-  karácsonyi részeit is.  A családi program pedig esténként valamilyen mesefilm vagy a Shrek vagy a Jégkorszak, ezt a szüleimmel közösen szoktuk megnézni az ünnep alatt. Van amikor egyszerre több részt, de van hogy minden nap csak egyet. 


#2
2015 kívánságlistája

Idén először talán, hogy úgy érzem mindenem megvan amire csak szükségem lehet, így konkrét kívánságom nem volt, így nem is nagyon tudom, hogy mire számítsak :)

Ha már mégis kívánságot kell írnom akkor az a Boldog karácsony! lenne, szeretetben, békességben együtt.



#3
...és akkor kiderült, hogy nincs Jézuska és Mikulás

Azt nem tudom, hogy hogyan, és mikor derült ki számomra hogy nincs Jézuska, de azt tudom hogy akkor világossá vált egy már régóta megválaszolatlan kérdés, mégpedig az, hogy ha szenteste templomba mentünk miért volt apának mindig valami halaszthatatlan dolga, kifogása amiért vissza kellett mennie a házba. Nem emlékszem arra sem, hogy egy pont egy karácsonykor történt-e vagy valamikor mondjuk nyáron, csak ennyire emlékszem hogy megértettem a dolgot.
Nagyobb törést nem okozott azt hiszem, hiszen teljesen jó szívvel gondolok vissza gyerekkorom karácsonyaira, és az azutániakra is mikor már tudtam, hogy anya és apa a Jézuska és a Mikulás, a szentestékre, és a Mikulás várásra is. Annyi talán még, hogy valahogy nekem mindig olyan hihetetlen volt az egész, nem azt mondom hogy nem hittem benne, persze hogy hittem, csak úgy mindig kételkedtem, de anya és apa jó szülőkhöz méltóan mindig elhessegették a bizonytalanságot :)


#4
A valaha kapott legjobb ajándék

Tulajdonképpen karácsonyra mindig valami olyan kaptam, amit kértem, persze apró meglepetések voltak, de a legjobb ajándékom az még is a fényképezőm volt, kértem, és anyáék végig úgy csináltak, mintha nem kapnám majd meg, aztán még is megkaptam, igaz nem szenteste volt és nem a fa alatt találtam, -mivel én választhattam ki- de a leges-leges legjobb ajándékom volt, illetve még egy szuper ajándékom volt, mégpedig egy optika alakú bögre unokatesómtól kaptam és hát borzasztóan örültem, mert nem számítottam rá, hogy ő erre emlékszik, hogy ezt szeretném. Ez a kettő azt hiszem. 


#5
Karácsonyi dal

A kedvenc karácsonyi dalom egy magyar dal, de bármilyen meglepő nem Csondor Kata, bár az ő két dalát is nagyon szeretem, az én kedvencem még is egy olyan dal amit szerintem elég kevesen ismernek - lehet csak az én környezetemben- ez nem más mint Kulka János, és Malek Andrea közös dala amely címe a Hát Boldog karácsonyt! ezen kívül nyilván rengeteg karácsonyi dalt szoktunk hallgatni ebben az időszakban ott vannak a klasszikusnak mondható Last Christmas, All I want for Christmas, Let is snow, aztán a megunhatatlan Michael Bublé karácsonyi albumának összes dala, és különböző magyar előadók dalai, de engem valahogy ez fogott meg igazán. Mindenkinek ajánlom, aki még nem hallotta. 


#6
Karácsonyi könyv

A legjobb könyv amit olvastam az a Karácsonyi ének volt Charles Dickens-től, ennek a film változatát már említettem, a filmes kategóriánál is. Azt hiszem ez volt az első karácsonyi könyv amit én olvastam, és nem anyáék olvastak fel Nekem különböző történeteket. 


#8
Akit könnyű megajándékoznom, és akit nagyon nehéz

Az idei évig azt hittem nagyon profi vagyok az ajándékozásban, és eddig örültek a családtagjaim -legalább is azt mondták, hogy sikerült eltalálnom mit szerettek volna- de idén kifogytam az ötletekből. Mégis akinek a legkönnyebb az apa, akiket pedig a legnehezebb az unokatesóm innen is inkább az unokaöcsém, hiszen egy 18 éves fiú nem nagyon ad támpontot.






Remélem tetszett ez a kis szösszenet Nektek, én ugyan azt éreztem, amit az előző tömörebb tag kitöltése közben, nagyon élveztem a visszaemlékezést, hamarosan jövök a többi tag kérdéssel is. 

Suz'n ötlete volt ez az egész kezdeményezés, innen is köszönöm neki! Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy milyen tag-ek/témák lesznek még, látogassatok el az ő oldalára is.

Puszi! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése