2015. december 21., hétfő

Decemberi Avon szerezmények


Sziasztok!

A decemberi Avon katalógusból rendeltem egy pár dolgot, gondoltam megmutatom Nektek gyorsan, hiszen ha már karácsonyig nem is - kivéve ha szerencsétek van - érkezik meg, akkor is betudjátok még szerezni ebben a kampányban őket.


Eper testradír (599 ft)

Már régóta használom az Avon testradírjait, nem a leghatékonyabbak, de az illatuk kárpótol, felváltva szoktam használni a csokoládés és epres változatot, de most elég sok csokoládés dolgom van, és így maradtam az epresnél.


Perceive  parfüm (999 ft)

Gondoltam ennyiért rendelek egyet a parfümből, mert a nagyobb kiszerelés már fogyatkozóban van.
Nagyon szeretem ezt az illatot, és igaz hogy nem az eredeti üvegben van, de nem is az üveg a lényeg. 


Luxe paletta - Cocoa Couture (2.399 ft)

Remélhetőleg a holnapi nap során már láthattok róla egy tesztet, egyébként nagyon tetszik.


Habfürdő (699 ft)

Imádom az Avon habfürdőit, és ennek is nagyon szuper illata van. 


Winter Dreamland hidratáló tusfürdő (399 ft)

A múlt hónapban már rendeltem egy nagy kiszerelést ebből a tusfürdőből, és így már gondolhatjátok, hogy nagyon bevált, 


A januári katalógust már láttam, mindenképpen nézzétek meg, mert nagyon szuper akciók vannak benne.

A decemberi katalógusból vásároltatok valamit?!

Puszi

1 megjegyzés:

  1. Számomra az epres testradír nagyon is hatékony, nem karistolja a bőröm, de radíroz rendesen, pont, ahogy szeretem :) Az illata meg tényleg mennyei *.*

    VálaszTörlés