2015. október 12., hétfő

Glamour haul 2015 ősz

Sziasztok!

Már megint volt két hét inaktivitásom, de most már tényleg kezdem tudni beosztani az időmet, és remélem ez a blog életére is kifog hatni, remélem több, és jobb posztokat hozok majd Nektek!

A mai bejegyzés a hétvégén zsákmányolt dolgaimat mutatom meg, elég sok mindent vettem, de próbáltam azért visszafogni magam, inkább azokból a dolgokból szereztem be többet amit rendszeresen használok, és így most úgy voltam vele, hogy egy áráért kettőt vehetek.
Vásároltam pár sminkterméket is, illetve nem a kuponakciók keretein belül, de vásároltam még mást is :) 
Valamint vettem még pár tisztítószert, és teákat, de gondoltam azok egyáltalán nem érdekesek, így azokat nem fotóztam be.



A kedvenc samponomból és balzsamomból természetes volt, hogy veszek pláne féláron, először csalódott lettem, mert nem találtam sehol a sampont csak a balzsamot, és a hajápolót, aztán megkérdeztem az eladóhölgyet, és mondta, hogy 3 db van még de valószínű a kosarakban valahol, aztán végül egy polcvégen megtaláltam a 3 sampont. Az instant hajápolót nem próbáltam még, de biztos vagyok benne, hogy ugyanolyan jó mint a sampon és a balzsam.

Garnier Fructise Goodbye Damage balzsam 699 ft/db -50%
Garnier Fructise Goodbye Damage sampon 699 ft/db -50%
Garnier Fructise Goodbye Damage instant hajápoló 999 ft/db -50%


Sokáig variáltam, hogy most a Syoss hajlakkját vegyem meg, vagy a Taft hajlakkok közzül válasszak, aztán a Syoss-ban már nem volt olyan amit szerettem volna. A Taft közül viszont tudtam választani kettőt. Az egyik az Invisible Power nevet viseli ami tulajdonképpen egy láthatatlan fixálást ígér. A másik pedig festett hajra való.

Taft Color hairspray 849 ft/db -50%
Taft Invisible Power hairspray 849 ft/db -50%


A kedvenc hajfestékemből is vettem egy dobozzal, nem tudom akár milyen hajfestéket vásárolok, mindig visszatérek ehhez.

L'oreal Casting Créme Gloss hajfesték (Fekete cseresznye) 1699 ft/db -50% 


A kedvenc hajápolóim. Már nagyon régóta használom ezeket a balzsamokat reggelente hajszárítás előtt. Most olyanokat választottam amiket már használtam, mert eléggé le volt fosztva a Gliss Kur polc.

Gliss Kur Total Repair hajspray 1.149 ft/db - 50%
Gliss Kur Ultimate Repair hajspray 1.149 ft/db -50%


A kedvencek vásárlása volt ez, mint említettem, ezért a kedvenc dezodorom sem maradhatott ki, bár nem volt rá engedmény, de gondoltam mindegy ha most vásárolom meg.

Dove go fresh gránátalma és citromfű dezodor 649 ft/db


Kézkrém mániámat most sem tudtam leküzdeni, ezért választottam egy kézkrémet a Dove Dermaspa kollekciójából. Már ki is próbáltam és nagyon nagy kedvencem lett, már ennyi idő után, mert gyorsan beszívódik, és kellemes az illata.

Dove Dermaspa goodness kézkrém 1.049 ft/db (ha jól emlékszem) -25%


Már régóta szemezgettem ezzel a termékkel, de most úgy voltam vele, hogy mindenképpen szeretném kipróbálni, mert annyi jót hallottam már róla. Így megvettem.

L'oreal Skin Perfection Koncentrált javító szérum 2.899 ft/db -25%



Szerettem volna kipróbálni ezt a Rimmel Lasting Finish alapozót, mert sok jót olvastam már róla.
A színválasztás Glamour-napokon csak nekem egy kész kabaré?! Mert komolyan mondom mire kiválasztottam pedig nem volt több 3 percnél kb. 120-an jöttek oda löktek meg, nézték, hogy mit csinálok stb. Nálatok is így van ez?! Szóval nagy nehezen kiválasztottam a tökéletesnek vélt színt, de alig vártam, hogy hazaérjek hogy kipróbáljam nyugodt körülmények között is, és igen, jól választottam, itthon is tökéletesnek bizonyult.

Rimmel Lasting Finish 25h alapozó (200 Soft Beige) 2.499 ft/db -50%


Az egyetlen indulatvásárlás amit a Glamour-napok alatt elkövettem. Teljesen szükségtelen volt, mert kb. 5-6 BB krémem van itthon, mégis valamiért megvettem, amit persze nem bántam meg, mert nagyon kedvelem így 1-2 használat után. 

L'oreal Nude Magique BB Cream (Light) 3.199 ft/db -50%


Már az első találkozásunkkor szerelem volt. többször is hullámvölgyben a kapcsolatunk, hiszen már párszor elindultam, hogy megvásárolom, de igazából sajnáltam érte a 4.599 ft-ot, aztán szeptemberben eszembe jutott, hogy jegelem a dolgot, mert hátha lesz Galmour-os kupon, és majd az beváltom, és így is tettem, ráadásul még akciós is volt 4.199 ft, így végre normalizáltam a kapcsolatunkat, és már itthon van velem, bár még nem próbáltam ki. 

Maybelline The Nudes paletta 4.199 ft/db -50%


Mivel anyának is volt egy kuponfüzete, így betudtam váltani két Rimmel és két Maybelline terméket. A palettán kívül még egy másik nagyon kedvencemet, a Lash Sensational szempillaspirált is sikerült megvennem.

Maybelline Lash Sensational szempillaspirál 1.999 ft/db -50%


Egy Rimmel rúzst szerettem volna megvenni, de megakadt a szemem ezen a szemöldök paletta. Így ezt választottam nem a rúzst, remélem jó lesz, még nem próbáltam.

Rimmel Brow This Way szemöldök paletta (003 Dark Brown) 1.299 ft/db -50%


Ezt a Rimmel csomagot kiszerettem volna váltani mindenképpen, csak találomra vettem le egyet a polcról, annyian álltak ott. Nagyon tetszik a piros kis neszesszer és találomra is jót választottam mert szuper a lakk is, és a spirál is bár a spirál száradhatna kicsit gyorsabban is.

Rimmel csomag - 75 beauty pontba került


A gyertyákat  már itthon kigondoltam, hogy venni kellene vagy kettőt, aztán úgy voltam vele, hogy majd meglátom, melyiket veszem meg mert az új kollekcióból szerettem volna, de amikor megláttam, hogy ezek a gyertyák 559 ft-ba kerülnek rögtön megvettem kettőt, illetve 3-at de egy kellett az uncsitesómnak is. )

Air Wick Eternal Scents gyertya (Red Ruby Apple) 559 ft/db -25%
Air Wick Eternal Scents gyertya (Pink Oriental Blossom) 559 ft/db -25%


A közeli Coop üzletben találtam meg ezt a két napozó terméket, és tudom kicsit furcsa, de ha meglátjátok az árakat, akkor fogjátok tudni miért vettem meg gondolkodás nélkül. 


Nyáron aranyárban árulják ezeket a termékeket, és nem csak ez a termékcsalád, hanem mindegyik, így gondoltam a nyárra és megvettem őket, a gyógyszertárakban olyan 3000 ft környékén van ez a naptej spray.

Biovanne Sun 50+ Body Milk spray érzékeny bőrre. 999 ft


Az arcra valót pedig már használtam a nyáron és akkor valami 1500-1800 ft környékén volt a 30 ml, így nem volt kérdés, hogy az 50 ml-es kiszerelést választom.

Biovanne 50+ face Cream  699 ft


Nektek miket sikerült beszereznetek?
Vannak olyan termékek, amiket ti is megvettetek? 
Kipihentétek már a nagy bevásárlótúrát? 

Puszi Nektek! Szép hetet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése