2015. október 25., vasárnap

Dove Derma Spa goodness kézkrém

Sziasztok!

A Glamour-napok alkalmával beszereztem, egy Dove Derma Spa goodness kézkrémet, és gondoltam írok erről a termékről egy posztot.
 
Az Essence egyik kézkrémjét használtam mostanában, de már meguntam, vagy nem tudom az illatát azt nagyon szeretem, viszont mintha nem csinálna a kezeimmel semmit, már nem érzem, hogy mennyire hidratál, mint az elején.
Eddig is szerettem a Dove kézkrémjeit, így gondoltam hogy majd a Glamour-napok alkalmával beszerzek egyet, és már napokkal előtte ki is néztem, hogy ez a termék lesz az.
Ez az új termékcsalád egyébként teljesen le vett a lábamról.
A választásom azért is esett erre a termékre, mert az ígéri, hogy puha, sima és ragyogó lesz a kezem tőle, és gyorsan felszívódik.

A csomagolása nekem külön tetszik, hogy lecsavarható a kupakja és nem ez a kipattintós, nagyon praktikus. Tőlem még azért is kap egy plusz pontot, mert eléggé táskabarát, azaz nem foglal túl sok helyet.
Az illata számomra nagyon kellemes, és beszívódás után nem illan el rögtön, még lehet érezni egy ideig.
Nekem kicsit inkább a klasszikus Dove "tisztaságillata" van. De egyénként vanilia, kókusz, és pézsma illatjegyei keverednek a citrusok, gyömbér, és alma aromájával. Szóval teljesen őszi-téli hangulatom van amikor a krémet használom.

Az igazi spa élményt a benne található omega olaj nyújtja.
Tényleg nagyon hamar felszívódik, és nagyon jól és hosszan hidratál, már ha értitek mire gondolok, szóval maximálisan puha a kezem, ha reggel és este használom, pedig nekem nagyon szárazak a kezeim. Egy selymes érzést hagy maga után, ami engem egyáltalán nem zavar, mert egy idő után ez is teljesen beszívódik, vagy eltűnik, vagy csak simán hozzászokom, de tényleg nem zavaró. de ne egy ilyen ragacsos, csúszós réteg hanem egy olyan kellemes érzést képzeljetek el. 

Ha valaki igazán jó, hidratáló kézkrémet kerestek, akkor ez egy Nektek való kézkrém.
Én nagyon megvagyok vele elégedve. Nem bántam meg, hogy megvásároltam.
Az ára szerintem még az elviselhető kategóriában van a termék 1.200-300 ft körül van.
Ezért az árért 75 ml-er terméket kapunk :)

Nálam a termék 10/10 pontot kap.

Ti próbáltátok már a terméket? Nektek bejön a Dove új termékcsaládja?

Puszi Nektek! :)
 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése