2015. október 14., szerda

Balea arckrém

Sziasztok!

A múltkor otthon hagytam a Creme 21 arckrémemet, és sürgősen kellett valamilyen hidratáló, mert ebben a szeles, őszi időben egyáltalán nem bírja az arcbőröm hidratálás nélkül, így aztán lementem a közeli DM-be és egy Balea hidratáló nappali arckrémet választottam, úgy gondoltam, hogy a Creme 21 arckrémemet, ideig-óráig fogja pótolni, és nem egészen 700 ft-ba került.


Sokáig vacilláltam a krémek között, és végül erre a krémre esett a választásom, és azt kell mondjam teljesen jól választottam, és lecserélésre kerül a Creme 21 arckrémem.

A krém elvileg nagyon száraz bőrre való, és ezért is ezt választottam. No meg azért mert sminkelni is lehet rá. Gondolkodtam azon, hogy az éjszakait veszem meg, de aztán lustaságomat ismerve elvetettem, és a nappali hidratáló mellett döntöttem.


A krémből egy kevés kell csak, mert ha túl sokat viszel fel elég sokáig szívja be a bőr,illetve inkább azt mondanám, hogy a felesleget be sem szívja. 
Miután teljesen beszívódik, nem ragad, nem tapad csak az az igazi hidratáltság érzése marad az arcomon.
Nem irritál, átlagos illata van, egyáltalán nem zavaró.
Rendszeresen használom minden reggel és a száraz részeket teljesen jól rendben tartja. 
Most ősszel tökéletes a bőrömnek, de remélem tavasszal sem lesz túl sok, mert akkor nézhetek újabb hidratáló után.

Ár érték arányban tökéletes. A Balea termékek minőségével ebben az esetben sincs bajom. 

Mindenkinek ajánlom, aki küzd a hűvösebb időkben száraz foltokkal, és az ára az csodálatos, mindenképpen újra veszem.

Ismeritek ezt a terméket, használtátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése