2015. szeptember 24., csütörtök

Garnier Fructis - Color Resist Shine & Care Shaker

Sziasztok!

Ma egy hajápolási terméket hoztam Nektek a Garnier-től. Igazából nem terveztem, hogy megvásárolom ezt a terméket, de kaptam egy -50%-os kupont, így gondoltam féláron megveszem.
Mert kapaszkodjatok meg a 150 ml termékért kb. 2500 ft-ot kérnek el, ami szerintem felháborítóan sok, főleg úgy, hogy a termék elég gyorsan fogy, legalább is nálam, pedig nem viszem túlzásba a használatát.


Sokáig vacilláltam, aztán végül is egyetlen mondat volt ami miatt beadtam a derekam, az pedig az, hogy segít kisimítani a hajat. 
Az első fázisa a terméknek ápolja, és fényt ad a hajnak.
A második fázis pedig gyümölcsolajokat tartalmaz, és összetétele segít kisimítani a hajat, és szintén segít fokozni a fényességet.



A termék óriási csalódás számomra, egyszerűen nem tudom értékelhetően használni, ha nedves hajra fújom, és nem formázom a hajam reggelre még tűrhető de formázás után egy furcsa, természetellenes hatása lesz a hajamnak, mintha egy vastag wax réteg lenne az egész fejemen. Ugyanez a helyzet, ha száraz hajra fújom. Katasztrófa az egész.
Az illata az mondjuk elmegy, bár nincs egy nagyon kellemes gyümölcsös illata.
Tehát nálam egyáltalán nem vált be ha pontoznom kellene 1/10 pontot adnék a terméknek az is csak a csomagolása miatt.
Az árát szerintem egyáltalán nem éri meg, sőt még ezt az ezer párszáz forintot sem érte meg amiért én vettem. Nem tudom, hogy hova, vagy hogyan fogom elhasználni, még egy kicsit tesztelgetem, ha van valami tippetek osszátok meg velem, aztán ha nem működik a dolog, akkor kuka.

Nektek bevált a termék?

Puszi Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése