2015. szeptember 3., csütörtök

Augusztusi élet(képek)



Sziasztok!

A nyár utolsó hónapja, annyira eseménydúsra sikeredett, hogy magam is meglepődtem.
A hónap első felében, még nem igazán tudatosult bennem a dolog, hogy az SMS amit annyira vártam, végül igen erősen kezd majd el rugdosni a nagybetűs élet felé, hiszen a nyaralás alatt jutott el a tudatomig, hogy bizony lassan itt a szeptember, és költöznöm kell, hogy már ha felvettek, akkor éljek is ezzel a lehetőséggel.
Így a hónap második fele, csak is erről szólt. Albérlet keresés, kudarc kudarc hátán, majd megtaláltuk az igazit, és végül beköltöztünk...


1. Megtaláltam a csillámtetkó készletemet, és alkottam :)
2. Esküvői meghívókat is gyártottam a hónap elején.
3. Egy nagyon jó hosszú hétvégét töltöttünk nyaralás címszó alatt a Tisza partján.
4. Megtaláltuk a tökéletes albérletet.


1. Megünnepeltük a beköltözést
2. Az első növény amit a gondjaimra bíztak.
3. Meglátogattak...
4. Ez a csomagolás nálam nagyon nyerő.

Így telt, ilyen gyorsan ez a hónap. Mostanában elég sok új dologgal kell majd megismerkednem, és megküzdenem. De bizakodva állok hozzá.

Puszi Nektek!
Sikeres tanévet kívánok mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése