2015. augusztus 3., hétfő

Vevay csomag 2015. július


Sziasztok!

A napokban megkaptam a legújabb Vevay csomagomat. Már régebben is írtam Nektek, erről a márkáról, a bejegyzés végén majd találhattok linket, az előző bejegyzésekhez.


Ismételten öt fantasztikus terméket tartalmazott a csomag.


Napozás utáni testápoló

"Védő és hidratáló krém egy napozással töltött nap után"
Ebből már elhasználtam egy flakonnal, na jó még egy kicsi van benne, de szeretem, Nekem jobban bevált mint a drogériás termékek. Könnyű állagú, gyorsan felszívódik, és hűti a napozás miatt sérült bőrt.


Lábkrém

"Hidratáló lábápoló krém természetes alapanyagokból mint a shea vaj és az olivaolaj!"
Hát gyerekek! Ez a lábápoló valami fantasztikus, kb. 2-3 napja használom, és nagyon szépen hidratálja, és puhítja a lábamat.


Körömlakk No 262

Egy gyönyörű türkiz lakkot küldtek még, és felkenve is nagyon szép színe van. Van már egy Vevay-es körömlakkom, ami meglepően jó, tartós és gyorsan száradó.



Szemhéjpúder

Kékes árnyalatokat tartalmazó trio-t küldtek, amelyek nagyon jól pigmentáltak, és annak ellenére, hogy nem tudom elképzelni a kék színt magamon, biztosan ki fogom próbálni. 



Körömreszelő

Először is nagyon megtetszett a mintája, másodszor pedig már ki is próbáltam, és nagyon jó, nem túl durva a körmökhöz, de nem is az a nagyon gyenge fajta. Táskabarát mérete miatt utazáshoz is tökéletes.

A csomag egyébként 4.990 ft-ba kerül, amit utólag kell kifizetni, negyedévente kapom a csomagokat, és kicsit ilyen PIXIBOX szerű, mert sosem tudhatom, mit rejt majd a csomag. Mindig várom őket, bár most kicsit csalódott voltam, hogy ugyanolyan terméket kaptam, amilyet már egyszer küldtek.

Régebbi bejegyzések:

Ti ismeritek a Vevay termékeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése