2015. augusztus 6., csütörtök

Július végi és Augusztus elejei zsákmányolás

Sziasztok!

Ma egy extra nagy zsákmányolós bejegyzést hoztam Nektek. Sikerült ezt, azt beszereznem mostanság, és gondoltam megmutatom Nektek, hátha van még olyan akció ami most is tart, és így ha megtetszik Nektek is valami akkor még lecsaphattok rá.


Július elejétől a Háda turkálókban -50%-os akciók voltak egészen július végéig.
Nem vettem túl sok mindent, két fekete felsőt, de gondoltam azok elég uncsik így nem mutatom meg őket, de vettem még egy ilyen kis táskát, ami 999 ft-ba kerül, valamint egy útlevéltartót ami kemény 99 ft volt.


A Lidl-ben lehetett kapni ezeket a mágneses jegyzettömböket, amikhez járt toll is, nos én rögtön választottam belőle két félét. Az ára 499 ft/szett volt.


A gyógyszertárban vettem egy Creme 21 krémet, leginkább az arcomra. Akciós volt ez is 299 ft-ba került.


Voltam a Kik-ben is, és vásároltam ott is pár dolgot. Két ilyen őszi sálat vettem 290 ft/db áron, nagyon sok mintájú, és fazonú sál volt leakciózva.


Vettem még a Kik-ben egy üvegcsés gyertyát ami 290 ft-ba került, valamint egy 4db-os "szettet" ami pedig 150 ft-ba került.


690 ft-ért vettem egy ilyen aranyos kis képkeretet, ami sokkal szebb lila mint a képen.


A Deichmann-ban is voltunk, ahol olyan akció van az akciós táskákra, és cipőkre, hogy ha 2 akciós terméket vásárolsz a harmadik ajándék természetesen a legolcsóbb, de én éltem a lehetőségekkel.
Először is megvettem ezt a Fila cipőt, amit még valamikor tavasszal néztem ki magamnak az interneten, aztán megnéztem a boltban is, de a 14.900 ft-ot kicsit soknak tartottam érte,
de most 7.990 ft-ra volt leakciózva, így rögtön tudtam, hogy ez jön velem haza.


Ilyen szép kis virágos a belseje is.


Aztán választottam még egy kicsit alkalmibb cipőt is, ami 5.990 ft-ról volt 3.990 ft-ra leakciózva, ami szerintem teljesen jó ár.




A harmadik dolog amit választottam egy táska volt, ami ha jól emlékszem 5.990 ft-ról volt leárazva 3.990 ft-ra. Így ez volt az ajándék termék, szerintem nagyon szép. Két táska között vacilláltam a másik egy sötétkék már szinte fekete darab volt, és az praktikusabb is lett volna, de ez jobban illik hozzám. 





Azt hiszem a Rossmann-okban még mindig tart az akció péntekig, a Fa illetve Vademecum termékekre, eleve valamennyivel olcsóbbak a termékek mint egyébként azt hiszem -25% és ezen felül, hogyha 1000 ft értékben vásárolsz akkor egy törölközőt adtak ajándékba, így vettem 3 tusfürdőt, és ami nagyon érdekes volt, hogy a középen lévő termék egy tusfürdő+testápoló, és az nem 399 ft-ba került mint a többi hanem 261 ft-ba nem tudom miért, de nálunk ez az egy volt belőle, úgyhogy nézzetek szét, hátha nálatok is van még belőle ennyiért. 
Valamint vettem egy Dove Intensive kézkrémet 349 ft-ért, ami szerintem szuper ár, hiszen tavaly télen közel 1000 ft-ért vásároltam meg amikor kellett, így nem bontottam fel, hanem elraktam és télen tökéletes kis társam lesz.


Tegnap vásároltam a Tesco ruha osztályán az akciós részeknél, kicsit furcsa lehet, hogy a nyár kellős közepén, én téli/őszi darabokat vásároltam, de nem tudtam otthagyni ennyi pénzért egyiket sem.
Ezt a kis házi csizmát is megtaláltam az akciós résznél, ami 3.990 ft helyett volt 1195 ft. Annyira szeretem az ilyen kis mamuszokat, meg házicipőket, hogy ennyiért simán megvettem.


Ezeket a cuki masnis zoknikat vettem meg féláron 645 ft-ért. A csomagban 3 pár zokni van, tehát szerintem ez is megérte.


Ezt a pillangós sálat is megvettem ami 2890 ft-ról volt 865 ft. Nagyon megtetszett a mintája, és tökéletes lesz a hűvösebb napokon.


Ezt a fekete sálat pedig anya választotta, de a sálmániás!? lánya mindenképpen le fogja nyúlni tőle, na szóval ez a sál pedig 2.190 ft-ról 535 ft-ba került.


Üveg körömreszelő: Annyira megtetszett gondoltam ennyiért megrendelem.
Ecset: Nagyon jó minőségű ecset, nagyon megszerettem.
Kövek: Már szükségem volt kövekre, a körmözéshez.
Fekete kövek: Szintén körmözéshez.
Bankkártyatartó tasakok: Ez az egyetlen amivel elégedetlen vagyok, hiszen nagyon rossz minőségű, egyáltalán nem olyan élőben mint a képen.
Pendrive: 8 GB -os pendrive teljesen szuperül működik, és állati cuki.
Gyűrű: Nagyon szép a gyűrű, csak Nekem kicsi, de amúgy nagyon tetszik.
,

Mindkét órát egy eladótól rendeltem, és nagyon elégedett vagyok mint az árral, mint a szállítással.


Nos, remélem tetszett Nektek ez a gyors bejegyzés, érdemes lecsapni ezekre az akciókra, nagyon jó termékeket ki lehet fogni.

Ha tudtok valami jó akcióról, ne felejtsetek el értesíteni.

Puszi Nektek!

2 megjegyzés:

  1. A táska és a házi csizma kifejezetten tetszik. :) Anno én is pont ebben a két színben rendeltem meg ezeket a szilikonszíjas órákat, de sajnos a mentazöld (amit jobban vártam), hibás volt (első használatnál, mikor be akartam állítani az időt, a kis gombja a kezemben maradt...). :( Viszont lehet, hogy ettől az eladótól újrarendelem. :)

    VálaszTörlés