2015. augusztus 8., szombat

Augusztusi Avon haul

Sziasztok!

Ma egy bejegyzést hoztam Nektek az augusztusi Avon rendelésemről. Nem rendeltem túl sok mindent, de azért akad egy-két újdonság amiket már nagyon kiszeretnék próbálni. 



Rózsa arcfrissítő víz (499 ft)

A kampány újdonsága volt ez a frissítő víz, és gondoltam kipróbálom, hiszen elvileg a frissítésen kívül, még hidratál is, és ez elég jó kombináció. Hamarosan használatba veszem, és tervezek róla egy tesztet is írni.


Csokoládés testradír (599 ft)

Elfogyóban van az előző Sensens testradírom, és gondoltam most kipróbálom ezt a Naturals terméket is. Már egyszer használtam a Naturals termékcsaládból a vaniliás testradírt, és azt szerettem. Mellesleg, az illata valami eszméletlenül finom, kedvem lenne megkóstolni.


Pur Blanca testpermet (599 ft)

Kedvenc illatom, és az előzőben már csak egy nagyon kicsi van, gondoltam beszerzem az utánpótlást.


SuperShock szempillaspirál (799 ft)

A tanácsadónői szórólapon találtam ezt a spirált, és ez az egyik kedvencem az Avon spiráljai közül. Sajnos az előző már a végét járja. Ennyi pénzért nem volt kérdés, hogy megrendelem. Ráadásul olyan cuki a csomagolása.


Színmegújító ajakrúzs a teltebb ajkakért (449 ft)

A rendelés leadása előtt találtam meg, az internetes ajánlatok között ezt a rúzst. A Pink Freezer árnyalatról van szó, és nagyon megtetszett a képen. S a valóságban sem okozott csalódást.



Naturlas Narancsvirág testpermet (499 ft)

Ez is egy pótlás, hiszen már majdnem elhasználtunk anyával egy flakonnal belőle, és így rendeltünk egy újabbat. Nagyon jó az illata, az egyik kedvencem a testpermetek közül.


Egy kis bevezető a következő termékek előtt. 
Egy nagyszerű tanácsadói ajánlat keretében fantasztikus ajándékokra lehetett szert tenni, ennek természetesen feltétele is volt, még pedig az, hogy meg volt határozva, hogy melyik termékekből kell és mennyit eladni. 
Nos többé kevésbé sikerült, de Nekem is kellett rendelnem pár dolgot.
Így ezekre esett a választásom.


Nutra Effects mattító tonik (849 ft)

Az uncsitesóm már rendelt belőle és ő dicsérte, gondoltam akkor kipróbálom én is. A neten is elég jókat olvastam róla, így remélem Nekem is beválik majd.


Avon Femme Icon parfüm (2.799 ft)

Az előző havi Avon haul bejegyzésben már láthattátok, hogy megrendeltem az illatmintáját, ami nagyon tetszett, így megrendeltem a teljes méretű parfümöt is, hiszen ez is kellett ahhoz, hogy enyémek legyenek a fantasztikus ajándékok. A Femme már meg van, azt nagyon szeretem, és ennek is tetszik az illata.

Három fantasztikus ajándékot kaptam, és gondoltam ezeket is megmutatom Nektek.


Planet Spa Russian Herbal testápoló balzsam

Gondolom már a könyökötökön jön ki, hogy leírom, de nem tudok elmenni mellette, hogy mennyire szeretem a Planet Spa termékeit, így biztos vagyok Benne, hogy nem fog csalódást okozni. Bár még elhasználom az előzőket, és utána fogom csak ezt kibontani, de már kíváncsi vagyok, hogy milyen.


Lace táska és pénztárca

A katalógusban is láttam már, hogy milyen szép, de élőben konkrétan lesokkolt, hogy mennyire eltalálták ezt a szettet. Valami eszméletlenül csodaszép. Nekem nagyon nagyon tetszik. 
Pont kerestem valami ilyesmit, és erre tessék. 


A csodás ajándékok nélkül is azt mondom, hogy a katalógusban remek ajánlatok vannak, bár nem rendeltem túl sok mindent, mert már 3-4 éve vagyok tanácsadó, és egyszerűen elkerülhetetlen, hogy ne halmozzak, de most már tarthatatlan az állapot, és megfogadtam elhasználok mindent, és csak a legszükségesebbeket fogom megrendelni, illetve most már elkezdtem szortírozni a cuccaimat is, többek között ekkor láttam, hogy a spirálom is be van száradva, de ezt a spirált annyira szeretem... na aki ismeri az tudja, hogy mennyire. Szóval egy szó mint száz, nézzetek szét az Augusztusi katalógusban, biztosan lesz valami ami elnyeri a tetszéseteket. 

Ti rendeltetek valamit az augusztusi kampányból?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése