2015. július 17., péntek

Nagy vásárlások: Rossmann, Tesco, Gyógyszertár

Sziasztok!

Összegyűlt pár dolog amit mostanában vásároltam, így gondoltam megmutatom Nektek. Már előre tudom, hogy hosszúra fog nyúlni ez a bejegyzés, remélem nem bánjátok.


A Tesco-ban akicós volt a L'oreal Casting Créme Gloss hajfesték ha kettőt veszel akkor csak kb. 1100 ft-ba került db-ja én vettem egy Vadszilva színűt anya pedig választott egy Szaténszőke árnyalatot.

Régebben nagyon szerettem a Dove termékeket, aztán meguntam. Váltottam a Garnier-re, de most valahogy nem vált be a legutolsó illat amit megvettem, így most újra egy Dove-ot választottam még pedig a go fresh közzül a gránátalmás-citrom-verbén?! illat fogott meg a legjobban, most nagyon megszerettem, és tényleg igazi társam mióta megvettem. kb. 800 ft. volt

Nagyon sok vattakorongot próbáltam ki, de valahogy mindig visszatérek a Lidl saját termékének a Cien-nek a vattakorongjához, nekem ez a legjobb. és kb. 250 ft-ba kerül, és 140 db van benne.



A Rossmann-ban is voltam tegnap leginkább a pontgyűjtés miatt hiszen minden képen fájt a fogam egy figurára, és most egy számomra nagyon kedvező akcióval álltak elő. A Nivea 250 ml-es tusfürdői 501 ft/db áron kapható és +1 matricát adnak minden termék mellé, én vásároltam is 4 db-ot.

Aztán vettem még extra akciós áron egy Essence süti és mandula illatú kézkrémet, aminek az illata Nekem inkább téli mint nyári ezért elrakom télre. 379 ft-ba került.


Zewa kozmetikai törlőkendő ha jól emlékszem 279 ft volt.

Fructise Goodbye Damage balzsam és sampon 499 ft/db már régóta szerettem volna kipróbálni őket, hiszen mostanában elég nagy a felhajtás ezek körül a termékek körül.

Gliss Kur Serum Deep-Repair balzsam 899 ft volt, aki követ az tudhatja, hogy mennyire szeretem ezeket, mindig van itthon egy-egy termék.

Kozmetikai szivacskák 299 ft. Gondoltam ennyiért kipróbálom őket, nos még nem bontottam fel, de jó hogy eszembe jutott, legközelebbi sminkeléshez használni fogom. :)

Garnier Neo krémdezodor 749 ft volt ha jól emlékszem. Bár a spray változatát megutáltam a Garnier-nek, ez a fajta Néo termékeket legfőképpen estére/éjszakára nagyon szeretem továbbra is.

Catrice Kaviar Gauche paletta. Pár bejegyzéssel ezelőtt írtam róla http://reginabeauty.blogspot.hu/2015/07/catrice-kaviar-gauche-limitalt-kiadas.html és kb. 2700 ft-ba került.

Listerine szájvíz, igazából nem szeretem a szájvizeket, de be kell látnom, hogy néha kényelmes, így most az akció keretében 499 ft-ért vásároltam egyet. 


A lamináló fóliát is a Rossmann-ban vettem meg is lepődtem amikor megláttam de valami eszméletlen jó árban volt 999 ft-ba került. Bánom, hogy nem vettem többet.

A "szösz leszedő hengerek" kb. 300 ft-ba kerültek, így vettem kettőt, macska tulajdonos lévén ilyeneknek mindig kell itthon lenniük.

Vettem egy műköröm kellékes boltban egy Crystal Nails körömreszelőt, igazából nem vagyok a Crystal Nails márka őrültje, mert szerintem olcsóbban is lehet kapni legalább ugyan olyan jó minőségű terméket kapni, de a körömreszelőit nem cserélném le semmi pénzért. 390 ft-ba került és ez a zöld színű amit azt hiszem hogy 180/180-as mondjuk jobban szeretem a rózsaszín változatát de az most nem volt.

Nem régiben volt egy ilyen limitált utazó szett a La Roche-Posay-tól, amire nagyon vágytam, de már nem találtam sehol, a múltkor bementem egy gyógyszertárba, ahol egy nagyon kedves gyógyszerésznő hosszas telefonálgatás után rendelt Nekem egyet. Olyan 1000 ft. körül volt. 
Ha szeretnétek készítek róla egy tesztet.


Pontokat is váltottam be.
A Penny-ben váltottam egy Almarcit, ez 30 pont ellenében ingyen volt, valamit váltottam még a Rossmann-ban egy Jégkorszakfigurát még pedig a kedvencemet Sid-et ez pedig  pont + 699 ft-ba került.


Na mit mondtam?! Tudtam, hogy elég hosszú lesz ez a bejegyzés, remélem azért így is tetszett Nektek!
Ti miket vásároltatok mostanában?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése