2015. július 2., csütörtök

Júniusi élet(képek)

Sziasztok!

A júniusi insta képeimet hoztam el ma Nektek. Ez a hónap elég zsúfolt volt. Vizsgák, öröm, diplomaosztó, elég vegyes volt. Nos ha a következő hónapok is olyan jók lesznek, mint ez a június volt, akkor egyik legjobb nyaram lesz ez az idei :)


1. Mindjárt a hónap első napján gyakorlati vizsgánk volt.
2. De aztán sikerült!!!
3. Debreceni Nagyerdő
4. Török gyrostál..hmm fincsi volt


1.-2.-3. Imádom a nyári limitált ízeket és a friss kerti zöldségekből készült finomságokat


1. Utó Tünde napot tartottunk :)
2. Aztán elkezdődtek a Várszínházi Esték
3. Sikerült az emelt érettségim... annyira de annyira meglepődtem, nem számítottam rá.


1. Megünnepeltem a sikeres vizsgákat
2. Kipróbáltam őket :)
3. Köszönőajándékokat gyártottam


1.-2.-3. Családunk büszkesége :) Diplomaosztón voltunk.


Remélem Nektek is jól telet ez a hónap, és így hogy vége a suliknak már ezerrel készültök a nyaralásra, és pihentek!

Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése