2015. július 6., hétfő

Júliusi Avon haul


Sziasztok!

Ebben a kampányban leginkább az illatokra koncentráltam, de azért akadt néhány sminktermék is. Rendeltem pár újdonságot is, és végre megrendeltem a Perceive parfümöt is.




Sensens Oriental Sanctuary tusfürdő (499 ft)

A következő kampányban fog debütálni ez a tusfürdő. Kellemes nyári, friss illata van. Egyébként én nagyon szeretem a Sensens tusfürdőket, így biztosan nem lesz ez sem csalódás.



Simply delicate intim lemosó (399 ft)

Ezt a terméket is a tanácsadónők részére megjelentetett Focus magazinból rendeltem meg, remélem ez is ugyan olyan jó, mint a termékcsalád többi tagja amit próbáltam.



Anew Clean 3 az 1-ben bőröregedést késleltető tisztító folyadék minden bőrtípusra (949 ft)

Nagyon-nagyon kíváncsi vagyok erre a termékre. Remélem jó lesz. Egyébként az augusztusi katalógusban már benne lesz ez a termék.











Avon Femme Icon minta (149 ft)

Gondoltam megszaglászom mielőtt megrendelem :)









Absolute Színmegújító ajakrúzs - Caramel Comfort (599 ft)

A rendelés feladása előtt az internetes ajánlatok között találtam meg, ezt a rúzst. A képen nagyon tetszett a színe, élőben annyira nem, így kissé csalódott lettem, aztán felkentem a számra, és pont olyan mint amit szerettem volna már régen. :)




Professzionális szemceruza - True Black (799 ft)

A termék 2 az 1-ben mert mint láthatjátok a bal alsó sarokban. az egyik vége egy satírozós fejjel van ellátva. A színe intenzív, a satírozó elég masszívnak néz ki. bár még nem használtam.



Perceive miniparfüm (499 ft)

A parfümhöz rendeltem, szeretem az ilyeneket bedobálni a táskámba, van egy pár illat már és jobb szerintem mint az egész parfümöt magammal vinni.








Little Black Dress miniparfüm (499 ft)

Az előző már elfogyott, és szintén a táskámba rendeltem. 





Perceive parfüm (3.099 ft)
Perceive Oasis parfüm (3.099 ft)

A Perceive parfümmel azóta szemezek mióta tanácsadónő vagyok, valamikor régen már használtam még mikor mástól rendeltünk, de az elfogyott és így nem rendeltem újra. Amikor meg tanácsadónő lettem, akkor pedig mindig volt valami újdonság és nem rendeltem meg.
De most megrendeltem a Perceivet és a legújabb illatát is az Oasis-t is. 
Mind a két parfüm nagyon jó illatú, egyenlőre nem tudom melyiket szeretem jobban. :)

Ti mit rendeltetek a júliusi katalógusból?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése