2015. július 22., szerda

Hétköznapi smink


Sziasztok!

Már nem is emlékszem mikor volt utoljára sminkes bejegyzés, de nem rég megvásároltam a Catrice Absolute Bright palettát, és ez ihlette meg a mai sminkemet, aztán addig technikáztam, hogy végül használtam még a Catrice Absolute Nude palettát hozzá, így ezzel a két gyönyörűséggel készült a mai sminkem.



Első lépésként hidratáltam az arcomat az Avon Nutra Effect krémmel. (amiről tesztet itt olvashattok:http://reginabeauty.blogspot.hu/2015/07/nutra-effects-mattito-hidratalo-nappali.html )
Alapozónak a Maybelline Super Stay Better Skin-t használtam.
A kisebb-nagyobb bőrhibák eltüntetésében a Catrice Camouflage 020 Light Beige korrektort, valamint a szemem alatti rész kivilágosításában az Astor Perfect Stay 24h 001 Ivory folyékony korrektor segített.
Majd az egészet fixáltam a Rimmel Stay Matte 003 Peach Glow árnyalatú púderével.


A szemöldököm formázását az Essence eyeborw stylis set 01 natural árnyalatú szett-tel csináltam meg.
Majd lealapoztam a szemhéjamat a Catrice Prime and Fine szemhéjalapozójával.
Ezután a Bright és a Nude palettát vegyesen használtam. Először is az egész mozgószemhéjamra a Bright paletta sötétebb mályvás-rózsaszínes árnyalatát vittem fel.
  A belső szemzugba a Bright paletta legvilágosabb színét használtam.
A külső V-be a Nude paletta legsötétebb színe került, majd ez elé a szemem középső részébe ugyan erről a palettáról használtam a világos barna színt. 
Ezeket jól összedolgoztam, majd a szempilláim tövébe felvittem a legsötétebb barna árnyalatot szintén a Nude palettából.


Az alsó szempilláim tövébe is a sötétbarna árnyalat, valamint a világosabb rózsaszín került.
A vízvonalamat az Avon kohl eyeliner True Black árnyalatát vittem fel.
Göndörítettem a szempilláimat, majd az új Essence Lash Mania Reloaded fekete színű spiráljával spiráloztam. 


Az ajkaim elég ramaty állapotban vannak, hiába a sok hidratálás, én nem tudom mi van vele?!
Hidratáltam egy Labello-val, majd az Avon Indulgence rúzsai közül a Dafodil Pental árnyalatú barackos-narancsos árnyalatát használtam.


Bronzosítónak a kedvencem-et használtam az Ombia bronzosítóját használtam, pirosítónak pedig az Essence blush up 010 heat wave pirosítóját vittem fel. 


Remélem tetszett Nektek ez a smink, könnyed, nyárias, minden alkalomhoz illő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése