2015. július 10., péntek

CATRICE “Kaviar Gauche” Limitált Kiadás

Sziasztok!

Nem nagyon szoktam a limitált kiadásokkal foglalkozni, de most egy igazán kedvemre való kiadással "ajándékozott" meg minket a Catrice.
Már az előzetesből tudtam, nekem mindenféle képen kell majd ebből a kollekcióból pár dolog.
Nagyon reméltem, hogy Rossmannokban is lehet majd kapni őket, és igen! Nem rég megvettem a kollekciónak azt a darabját, ami a legjobban érdekelt.

A kollekció 4 féle termékből áll:




Gilding Szem-és Arc paletta 

C01 Once upon a time

"Hat finom, por állagú szemhéjfesték, a légies lila, a nőies rózsaszín, valamint a feltűnő szürke csodás, meleg árnyalataiban, amelyekkel természetes hatású, ámde annál ragyogóbb sminket hozhatsz létre. Legyen akár matt, akár csillogó, a szemhéjpúder könnyedén felvihető és összedolgozható a palettában lévő applikátorral. A fehér szemceruzát a vízvonalon és a belső szemzugodban alkalmazd, ezzel a kis trükkel nagyobbá, nyílttá varázsolhatod a tekinteted. Bár a fehér alapon arany, csipkés-virágos csomagolás már önmagában is elkápráztat, a meseszép doboz tartalmaz még egy világosabb, és egy sötétebb púdert vonásaid hangsúlyozásához.






Blurring Púder Gyöngyök

C01 Sweet Secret

"Megszépít! A ragyogó nude és pasztell árnyalatokban csillogó, gyönyörű púder gyöngyök nemcsak szépek, hanem meg is szépítenek. Alkalmazd egy nagy ecsettel, hogy a bőröd egyenletes, tökéletes megjelenésű legyen. Fényvisszaverő pigmentek biztosítják a ragyogóan hibátlan arcbőrt. Az átlátszó tégely a dekoratív fedéllel igazi gyöngyszem a fésülködő asztalon."








Szájfények


"Igen, akarom! Csillogjanak ajkaid színesen, fényesen a Gentle Szájfénnyel, miközben kimondod a boldogító igent. A lágy rózsaszín és barack árnyalatok könnyű, átlátszó textúrával kényeztetnek. A ragyogóan természetes megjelenésért, hogy sugárzóan kecses légy."





Körömlakkok
"Ez egy ígéret. Világos rózsaszín, lágy lila, pasztell barack és meleg szürke – a tökéletes fény és tartósság mellett ilyen romantikus és modern színekkel igéznek meg a Kaviar Gouche körömlakkok. A meleg szürke árnyalat ideális kontrasztot nyújt az egyébként rendkívül finom, nőies kollekciónak. A pink és lila körömlakk fényesen csillogó, míg a szürke és a barack matt hatást biztosít. "

Kitaláltátok már melyik terméket vettem meg?
Nos, én a palettát választottam. Ahwww... szerelem volt elsőre. Nagyon szépek benne a színek, a csomagolása valami eszméletlen luxus érzetet kelt. A színek leginkább pasztellszínek, gyönyörűek. Jól pigmentáltak. A kontúrszínre nagyon kíváncsi voltam, reméltem, hogy nem lesznek benne csillámok, aztán kicsit csalódott lettem mikor megláttam a párat a tetején, de most már rájöttem, hogy csak az első réteg volt csillámos. 
Gyönyörű a csomagolása...




Nem átlagos színekkel van tele, de nem is túl hivalkodóak a színek. Ez a paletta nálam nagyon betalált. Teljesen igaz rá, amit írtak, hogy egy nő nagy napjára ez a tökéletes paletta.




A szemkontúrceruza nagyon jól pigmentált, és nagyon krémes.



A paletta a Rossmann-ban 2700 ft körül volt. Szerintem simán megéri ha azt nézitek, hogy egy Carice mono kb. 900 ft-ba kerül. Szerintem teljesen jó vétel.



Nektek hogy tetszik ez a limitált kiadás?
Megveszitek valamelyik darabját?

Puszi Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése