2015. július 11., szombat

Avon Ideal flawless CC bőrtónusjavító gyöngyök


Sziasztok!

Még a májusi kampányban rendeltem, ezeket a bőrtónusjavító gyöngyöket, igazából anyától kaptam őket, és akkor megígértem, hogy írok róla.


Igazából már az Avon bronzosító, és pirosító gyöngyeit is nagyon szeretem, és azért is bátorkodtam megrendelni ezt, meg érdekelt is, hogy igaz-e amit a katalógus ígér.



A gyöngyök öt árnyalatban találhatóak meg a dobozban, úgy néznek ki mintha ki cukorkák lennének.
Zöld: - elfedi a kipirosodást
Lila: - ellensúlyozza a sárgás részeket
Sárga: - jótékonyan hat a szem alatti sötét karikákra
Barack: - kiegyenlíti a sötét tónusokat
Vanília: - ragyogóbbá varázsolja az arcbőrt


Azóta is használom mióta megrendeltem, szinte minden sminkem fölé felteszem. Szeretem a highlightereket is, viszont a hétköznapokon azokat soknak érzem. Ez viszont egyszerűen tökéletes a hétköznapokra. Egy természetes ragyogást ad. Egységesíti is a bőrt, az alapozó felvitele után látszik a különbség, milyen ha ezt teszem fel, vagy egy sima púdert. Ugyan is ha ezt használom, akkor nem használok púdert. Tartalmaz ugyan csillámokat, de ezek egyáltalán nem zavaróak. Szerintem még a pórusaimat is láthatatlanabbá teszi.


Nekem nagyon-nagyon jól bevált. Többet nyújt, mint amire számítottam. Kellemes csalódás volt.
Én ajánlom mindenkinek, aki a highlightert túl soknak tartja, annak ez tökéletes. Egy jó ecsettel karöltve tényleg nagyon szép eredményt lehet elérni vele. Nagyon szeretem használni.
Aki nem szereti a még nagyon halvány csillámokat és csillámlást sem, az ne vegye meg, de akinek ez belefér, annak kötelező darab. 

A termék 22 g és teljes áron 3229 ft ami szerintem baromi sok érte, de általában ilyen 2000 ft körül meglehet venni, ami azért már barátibb ár.

Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek? Ti is megszerettétek?

2 megjegyzés:

  1. Érdekes elgondolás és bevallom kissé szkeptikusan állok még hozzá, de ha lesz alkalmam akkor majd kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
  2. De szuper! Én sem hittem tényleg, hogy ez ennyire hatásos, de így biztos, hogy legközelebb megrendelem majd.

    VálaszTörlés