2015. június 30., kedd

Ombia Sun - Tropical Feeling

Sziasztok!

Nem tudom mennyire ismeritek az Aldi-ban kapható Ombia termékeket, de ma két ilyen terméket hoztam Nektek. Már sok Ombiás terméket használtam, testápolót, szemhéjpúdert, bronzosítót, arckrémet stb. és eddig egyetlen egy termékükben sem csalódtam. Ezért is vettem meg ezt a két terméket, 699 ft/db áron.



Az első termék egy napozás utáni színezett hidratáló krém.
A második termék pedig igazából egy fényvédő krém. SPF20


Ombia Sun Tropical Feeling - After Sun Fluid (színezett hidratáló)

A termék a csomagolás szerint egy napozás utáni folyadék, színezett, mattító hatású. Intenzíven hidratálja a nap hatására kiszáradt bőrt. A hyaluron hidratáló komplex ápoló formulája frissebb, és simább külsőt kölcsönöz a bőrnek. A krém nyugtatóhatásának köszönhetően a bőrpír hamarabb elmúlik. Az extra könnyű textúrának köszönhetően, könnyen felvihető, és gyorsan beszívódik, nem zsíros és nem ragad. Egyenletessé teszi a bőrszínt, és mindennapos használatra is alkalmas.

Kezdjük is az illatával, ami egyszerűen leírhatatlanul finom, nyári, vízparti hangulatot ébresztő, mint a neve is írja trópusi illat. A termék illata felvitel után is elég sokáig érezhető, nem illan el könnyen, de ez egyáltalán nem zavaró. Nem tartalmaz önbarnítót, tehát teljesen úgy működik, mint egy BB krém, nem lesz utána foltos a bőr.
A termék mint írtam egy színezett hidratáló, ami szerintem nagyon jó napozás után, amikor az arcbőr még pirosabb, és nem egyenletes a színe, mert ezzel a termékkel könnyen egységessé tehetjük az arcbőrünket. Közepes fedése van, de ez tényleg pont annyira elég, hogy egységes legyen. 
Nagyon jól hidratál, és szerintem az arcbőrt is ragyogóbbá teszi. Ami még fontos, hogy a leírtakhoz teljesen hű, gyorsan beszívódik, nem hagy ragacsos érzést maga után, és könnyen felvihető. 
Nálam nem okozott semmiféle bőrirritációt, vagy ilyesmit. 
75 ml-er terméket kapunk ami szerintem teljesen megéri az árát.




Ombia Sun - Sun Fluid Protect & Tan SPF20 (fényvédő)

Kezdjük a leírással, Azonnal és megbízhatóan véd a leégés ellen. A glicerint és panthenolt tartalmazó ápoló 24 óráig gondoskodik a bőr nedvességtartalmáról és megelőzi a kiszáradást. Gyorsan beszívódik, nem zsíros, nem ragad. Nem tartalmaz önbarnítót. A napvédő folyadék többnapos használat után kellemes napbarnított színt kölcsönöz a bőrnek.

Az illata valami csodálatosan finom ennek a terméknek is kókuszos, de nem ám az az émelyítő kókuszos illat, hanem egy könnyed illat. Nagyon jól hidratál ez is, bár én a nappali sminkem alá használom, de eddig tényleg nem égett le sem az arcom, sem a nyakam. Ez is könnyen felszívódik, és szintén nem hagy ragacsos érzést maga után. Azóta mióta használom, tényleg hidratáltabb a bőröm, bár én nem vettem észre, hogy napbarnított színt kölcsönözne, de mondom én használok még hozzá BB krémet, vagy alapozót. Szintén 75 ml. és szintén megéri az árát.


Szerintem érdemes kipróbálni ezeket a termékeket. Nem drágák, és nagyon jók, az illatuk pedig valami fenséges, minden nap ha érzem őket, egy tengerpartra képzelem magam a pálmafák tövébe, egy koktéllal a kezembe :) hmm..

Remélem tetszett Nektek ez a kis bemutató, erről a nem igazán ismert márkáról. 

Ti próbáltatok már valamilyen OMBIA terméket?
Mi a véleményetek róluk?

Puszi Nektek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése