2015. június 8., hétfő

Júniusi Avon haul

Sziasztok!

A júniusi kampány egy igazi nyárindító katalógussal, és akciókkal vár Bennünket. Én már leadtam, sőt mi több meg is kaptam a rendelésemet. 
A legfontosabb amitől szeretnék írni Nektek, az egy limitált logós kollekció, ami az Oh la la! elnevezést kapta, és teljesen beleszerettem ebbe a kollekcióba, már alig várom minden darabja meglegyen, de most egyenlőre  dolgot szereztem be. 



Senses Andalusian bliss krémtusfürdő (499 ft)

A következő kampány új illata lesz, ez a gránátalma, és édesmandula illatú spa krémtusfürdő, nagyon tetszik az illata, szerintem nyárra pont tökéletes.


Big and Darling vízálló szemceruza - Boldest Black (999 ft)

Ez is a kampány újdonsága volt, és sokat hezitáltam hogy megrendeljem-e vagy nem, végül is úgy döntöttem, hogy mivel vízálló meg elvileg intenzív és tartós, így rendelek egyet, aztán jött a következő hezitálós rész, hogy milyen színű legyen, végül is rendeltem egy feketét, mert gondoltam azt használom a legtöbbet, és az mindig kell.


3 az 1-ben pedikűrszett (999 ft)

Kíváncsi voltam mit tud, hát így utólag nem érte meg még ezt az összeget sem. Csalódás volt, pedig általánosságban szeretem az Avon foot works termékeit. 


Little Black Dress Eau Fraiche parfüm (3.099 ft)

Megrendeltem a Little Dress kollekciók legújabb darabját, nagyon tetszik az illata, a meghatározás szerint friss citromolaj, rózsaszín bazsarózsa, és pézsma illatok keveréke van benne, és nagyon jó, nem bántam meg hogy megrendeltem.


Little Pink Dress parfüm (3.099 ft)

Már régen gondolkoztam, hogy megrendelem, ugyanis már megszagoltam élőben is, és tetszett. A csomagolása a megszokott, de még is annyira aranyos ez a rózsaszín csomagolás. Jázminszirmok, rózsaszín bazsarózsa, pézsma, tehát nagyon hasonlít az előzőre, még is valami más.

Oh la la! 




A kollekcióból mint említettem 3 terméket rendeltem meg első körben.
Az egyik egy hűtőmágnes, aztán egy notesz, és végül egy vászontáskát is rendeltem. Meggyőződhettek róla Ti is mennyire szépek ezek a termékek, és mellesleg árban is elég jók.


Ha bármi részletesebben érdekel Benneteket, írjátok meg. Ti mit rendeltetek a júniusi kampányban? Van valami kedvencetek?



3 megjegyzés:

  1. Szia! Ez az Oh la la vászontáska melyik katalógusban van? Mert a mostaniban (júniusi) és nem találtam. Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Ez egy limitált kiadás, és nem a katalógusban van, hanem a tanácsadónődnél tudsz érdeklődni a termékek felől, valamint ha tanácsadónő vagy, akkor pedig a főoldalon elérhető. :)

    VálaszTörlés
  3. Very nice.
    http://strumfette.blogspot.ro

    VálaszTörlés