2015. június 11., csütörtök

Advance Techniques-Intenzív regeneráló hajápoló minden hajtípusra


Sziasztok, ma egy újabb Avon-os termék tesztet hoztam Nektek, mégpedig az Advance Techiques új Intenzív regeneráló hajápolóját. 


Még a májusi kampányban rendeltem meg, és most értem oda, hogy kipróbáljam. 
A terméke  ml-es, és egy kis tubusba érkezik, kb. 2-3 alkalommal elég, hajhosszúságtól függ, nekem 3 alkalomra volt elég. 


A termék gél állagú. A tubus miatt vigyázni kell, elég könnyen folyik. 


Intenzív regeneráló hatását, már az első alkalom után éreztem. Nagyon selymes lett tőle a hajam. Jó illata van. Keratint tartalmaz, ami segít erősebbé, táplálttá tenni a hajat. Nem hagytam hatni 3-5 percet, igazából kb. 2 percet volt rajta, és nem azt a sampont, és balzsamot használtam ami ehhez a termékcsaládhoz tartozik.


A termékcsalád eredetileg a töredezett hajra ajánlott, nekem nem volt töredezett a hajam, de tényleg a 3 alkalom után érezhető volt a javulás. Nekem nagyon tetszett a termék, nem lett tőle hamarabb zsíros, nem ragadt, nem tapadt össze a hajam, egyáltalán nem nehezítette el. 
Kellemes csalódás volt a termék. Biztos vagyok benne, ha betartjátok a "szabályokat" tehát a 3-5 percet, akkor hatásosabb. 
A terméke eredeti ára 799 ft, akciósan a júniusi kampányban 429 ft. Szerintem teljesen megéri az árát. Biztosan fogom még használni. 
A termék nálam 10/10.


Ti kipróbáltátok már ezt a terméket? Hogy álltok az Advance Techiques termékeivel? Szeretitek őket?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése