2015. május 18., hétfő

Smink minden alkalomra

Sziasztok!

Ma egy "univerzális" sminket hoztam Nektek, ami egyaránt viselhető alkalomra, és hétköznapokra, valamint szemüveghez is. 


Alapozónak a Maybelline Affinimat 16 Vanilla Rose árnyalatát kevertem egy sötétebb árnyalattal.
Korrektornak az Astor Perfect Stay 24h 001 Ivory árnyalatú korrektorát használtam. 
Bronzosítottam az egyetlen és legesleg bronzosítómmal az Ombia bronzosítójával.


A szememen a Makeup Revolution 100-as palettájának a barnás árnyalatait használtam.


Szempillaspirálnak az új kedvencemet a Lovely Curling Pump spirálját használtam.



Aztán itt a smink szemüveggel, és más rúzzsal. Szerintem egyáltalán nem a feltűnő kategória, de látványos, és szemüvegeseknek is nagyon jó lehet, hiszen itt is elég látványos. 


Remélem tetszett Nektek ez a gyors smink, és elkészítitek Ti is. 
A barnás színek nem hiába nagyon jól kombinálhatóak, és rengetek rúzst lehet hozzájuk használni, a sötét vöröstől egészen a rózsaszínig.
Nekem kék szemem van, de ez a smink mindenkinek jól áll, szemszíntől függetlenül. Ha szeretnétek, hogy nyitottabb legyen a tekintetetek, akkor a fekete szemceruza helyett használjatok fehéret az alsó vízvonalatoknál. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése