2015. május 4., hétfő

Áprilisi (élet)képek

Sziasztok! 

Már nagyon régen írtam a blogra, de ez az április valahogy olyan kusza volt, és nem is mentegetőzőm, egyszerűen nem volt időm, ha pedig időm volt akkor pihentem, és nem szerettem volna valami összedobott értelmetlen posztot hozni Nektek.

De most itt vagyok az április havi instaképek válogatásával :) Elég eseménydús volt, és ami a legjobb, hogy a ballagókkal én is "leballagtam", hiszen már csak vizsgáznom kell bemenni :)


1.-2. Meglátogattam Biankát
3. Lolika kikészült a húsvéti sürgésben-forgásban
4. Legfinomabb


Húsvéti kirándulás Tokajban


Átlagos péntek este :)

Mama 65. szülinapja, ahw isteni finom volt ez a torta :)


1. Kómás reggelek
2. Detox water
3. Delta buli <3
4. Tanulás az érettségire  


1. Nem bántam meg, hogy megvettem.
2. Gyakorlaton is voltam
3. Összetört az előző telefonom, így kaptam egy újat <3
4. Készülök a Joy-napokra


Remélem Nektek is hasonlóan jól telt az április, mint nekem, és sok sikert kívánok az idén érettségizőknek, bár én már az alapokon túl vagyok, de idén teszek egy emelt társadalomismeret érettségit.

Puszi Mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése