2015. április 7., kedd

Planet Spa Moroccan Romance szett


Az Avon márciusi kampányából rendeltem ezt a szettet 3499 ft-ért. Mindig is szerettem a Planet Spa termékeit, így nyugodt szívvel rendeltem meg ezt a szettet. 
A szett 3 terméket tartalmaz:
- Moroccan Romance hidratáló arcpermet 150 ml
- Moroccan Romance bőrszabályozó arcmaszk 75 ml
- Moroccan Romance nyugtató test- és fürdőolaj 150 ml
Már maga a csomagolása is gyönyörű. Az illata pedig isteni rózsa illat. 


A fürdőolajat még csak egyszer használtam, de nagyon szépen puhította a bőrömet, nem hagy maga után olajos érzést. Egyik terméknek sem tolakodó az illata, igazán relaxáló, és nyugtató rózsaillat jellemzi őket. A termékből egy nagyon kevés is elég. Úgy gondolom elég sokáig fog tartani.


Az arcmaszkot már többször is használtam, tisztít, és úgy vettem észre segített a T-zónámnál a bőrömön. Ha közvetlenül sminkelés előtt használom akkor az alapozó egyáltalán nem fényesedik át még estére sem. Elvileg a pólusok méretét is csökkenti, ezt még annyira nem fedeztem fel. Használat után nem azt a tipikus hidratált érzetet nyújtja, hanem inkább olyan mintha szappannal mostam volna, de engem egyáltalán nem zavar, hiszen utána használom még az arcpermetet, és így kiegyenlítődik a hatás. Tehát a végére puha arcbőrt kapunk. A terméket mindennapi használatra ajánlják, én 2 naponta használom. 


Az arcpermet. A kedvencem a három termék közül. Nyugtatja az arcbőrömet, és ennek is nagyon jó az illata. Felfrissíti a bőrömet, bár még smink felé nem használtam. Egy fújásra elég sok jön ki belőle, de nagyon hamar beszívódik, és nem illan el egyből az illata. Minden bőrtípusra ajánlják. Mint említettem én a letisztított arcomra használom, és puhítja a bőrt. Remélem hosszútávon sem lesz semmilyen "mellékhatása".


Mindent összevetve nagyon megszerettem ezt a szettet, még csak egy szűk hónapja használom. Nem csalódtam. Az illata egyből a tavaszba varázsol, egész nap szagolgatnám. :)

Én nagyon ajánlom a szett megvásárlását, fincsi kis tavaszi termékek. Nekem megérte az árát.
Ha használjátok már ezeket a termékeket, írjátok meg mi a véleményetek! Nekem 5* a szett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése