2015. április 3., péntek

Március végi szerzemények

Sziasztok!

Most jutott eszembe, hogy az elmúlt héten vásárolt termékeket még nem is mutattam meg, pedig vettem ezt azt. 



Tesco: 
- Brando Life kézfertőtlenítő 399 ft - muszáj volt vennem, a vonatozások alkalmával elhasználtam az előzőt, az is ilyen volt, és nagyon szerettem.

Rossmann:
- Rimmel Stay Blushed - 003 Peach Flush - láthattátok már, hogy vettem egy ilyen pirosítót, amit azóta is nagyon szeretek, és már kerestem ami többi árnyalatát is az akciós cuccok között, de soha nem találtam, de most sikerült, egy újabb árnyalatot beszereznem. 349 ft-ba került. 

- Essence silky touch blush - 60 life's a cherry - Ebből a pirosítóból is van már egy árnyalatom, de az nagyon csillogós, és így csak erősebb buli sminkekhez használom inkább. Gondoltam veszek egy kevésbé csillámos árnyalatot is, és ez is 349 ft-ba került. 

- X-epil gyantázás utáni törlőkendő Aloe Vera-val - Nagyon szeretem ezt a fajta kendőt, és most vettem belőle párat, 59 ft/db áron beszerezhető, és tényleg nagyon jó.

Dm:
Labello Cocnout Ajakbalzsam - Már régóta szemeztem ezzel az ajakápolóval -tudjátok az ajakápolómániám miatt- de mindig lebeszéltem magam róla, na de most úgy alakult, hogy elindultam itthonról ajakápoló nélkül, és olyankor tuti kell, és így bementem az első dm-be és vettem egyet azt hiszem 849 ft volt, és azóta is a kedvencem 

Ebay:
Sok bloggernél láttam már ezeket a szájfényeket, vagy inkább rúzsokat, így úgy gondoltam, hogy beszerzek belőle párat. Rögtön hármat rendeltem, a 12, 15, 17-es árnyalatokban. Eddig nagyon szeretem őket. :)  

Betly:
Aden fekete szemceruza - még nem próbáltam ki, de remélem jó lesz. Sok jót olvastam már róla. :) 479 ft-ba került.


Ennyi mindent sikerült vásárolnom. Remélem tetszett nektek. Készültök már a Glamour-napokra? Én már 1000-rel, elég sok mindent szeretnék beszerezni :)
Puszi Nektek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése