2015. április 4., szombat

Áprilisi Avon haul



Ebben a kampányban az aktuális katalógusból egyáltalán nem rendeltem semmit, de a gondoltam érdekelne Benneteket, hogy miket rendeltem a Focus magazinból illetve az Akciós Szórólapról. A legtöbb termékről még nem tudok mit mondani, de a Planet Spa testápolóolajat. Azt imádom ezért is rendeltem belőle még egyet. 


Footworks Jeges Ananász hűsítő szett: (999 ft)

A szett tartalma: 
-Footworks jeges ananász hűsítő lábspray (100 ml)
- Footworks jeges ananász hűsítő lábápoló (75 ml)
- Footworks jeges ananász hűsítő lábradír (75 ml)


Planet Spa Bali Botanica testápoló olajspray 150 ml (699 ft)
Planet Spa Bali Botanica hajpakolás 200 ml (699 ft)
Planet Spa Bali Botanica arcmaszk 75 ml (499 ft)


Color Trend Elements metálfényű szemceruza (329 ft/db)

A white zephyr és a Brazen Ember árnyalatokat rendeltem meg, elsőre nagyon tetszenek, és nagyon jó árban voltak. 


Mind a két szín nagyon pigmentált, és a fehér is meglepően jól fog.


Far Away Bella Sunset parfüm (2.699 ft)

A Planet Spa Bali Botanica termékcsaládról szeretnék Nektek bővebben írni, illetve ha szeretnétek, hogy írjak valamiről azt írjátok meg nyugodtan. 
Ti mit rendeltek az áprilisi katalógusból? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése