2015. február 5., csütörtök

Februári Rossmann szerzemények :D

Sziasztok!

Ma benéztem a Rossmann-ba, igazából az Essence kiárusítás miatt mentem, mert már január közepe óta várom, hogy megkezdődjön a Rossmann-ban is, de mindig csak az a választ kapom, hogy február közepe, de gondoltam tavaly is hamarabb kezdték, és hátha idén is, de nem így volt. Azért sikerült pár dolgot beszereznem.


Tegnapeste pont elfogyott a Zewa dobozos zsepim, ez a kedvencem, és a Tesco-hoz és már szupermárketekhez képest itt a legolcsóbb 279 ft. 

Az Altera Nedves tisztítókendőjéből vettem még egy csomaggal, mert nagyon szeretem és még mindig akciós 249 ft.



Vásároltam egy Garnier Olia Ammóniamentes hajfestéket, a 3.16-os mélylila áranyalatban, használtam már ezt a terméket, és eddig még nem okozott csalódást, biztos vagyok benne, hogy most sem fog. 999 ft volt most akciósan.  


Catrice Prime and Fine szemhéjalapozó, ez az a termék amiből mint láthattátok dupláztam. Mindig is megakartam venni, de valahogy mindig valami mást vettem helyette, és soha nem gondoltam volna, hogy ilyen isteni áron jutok hozzá, először csak nézegettem az árakat, és nem találtam, hogy mennyibe kerülhet, aztán próba-szerencse alapon bedobtam a kosárba, és a kasszánál kiderült, hogy csak 349 ft, így visszaszaladtam még egy tégelyért, ez volt az utolsó kettő. Szóval így ennyiért kettőt hoztam. :D nagyon örültem neki.



Synergen pattanástalanító gél, ez a termék is akciós volt és gondoltam kipróbálom, már volt egy synergen termékem, és azt szerettem nagyon. Remélem ez is jó lesz.



Sunfleur Mélyhidratáló nappali krém ezt a terméket is akciósan sikerült megvásárolnom mégpedig 600 ft-ért, ami nagyon tetszik az a csomagolása, egyáltalán nem kelt gagyi hatást, viszont meglepett, hogy mennyire kevés termék van benne, még nem próbáltam, de ha szeretnétek hozok tesztet.


Kíváncsi vagyok legfőképpen a mélyhidratáló nappali krémre, ettől a márkától még csak egy arcradírt próbáltam illetve a csokis pakolását használtam egyszer. 

Puszi Nektek!

2 megjegyzés:

  1. Szia ! A Synergen gelrol irnal majd egy reszletes bejegyzest, hogy mennyire valt be ? Kivancsi vagyok ! :)

    VálaszTörlés