2015. február 7., szombat

Avon négyes szemhéjpúder - Stone Taupes


Sziasztok!

Ma a Stone Taupes palettával készített sminket hoztam nektek, egy termékbemutatóval egybekötve.
Két különböző sminket hoztam nektek vele, egy nappali szolid sminket, és egy esti bulizós sminket. 


4 különböző, de nagyon jól harmonizáló szín van benne. Négy gyönyörű natúr szín. Mint láthatjátok teljesen jól használható nappali és esti sminkhez is. Mind a négy szín rejt apró kis csillámokat, először azt hittem na tessék egy újabb paletta ami tiszta csillám, nappalra megint kilőve ezek a színek. De ezek a színek pont annyira csillámosak ami nappalra tökéletes, egyáltalán nem olyan mintha discogömb lenne a fejem.


A színek elég jól pigmentáltak, és építhetőek, és a szemhéjalapozó teljesen jól kihozza a színek élénkségét. Mindegyik szín porzik egy picit, de egyáltalán nem vészes. 


A csomagolás a klasszikus avon négyes palettáknak a csomagolása. Nagyon jól záródik. A tetejében kis tükör. Nekem a színek elrendezése is teljesen bejön. 


A nappali smink:

Igazából csalnak a színek, de nézzétek el nekem, mert ebben a lehetetlen napfénytelen időben nem igazán jön össze az élethű fotózás, vakuval pedig szörnyű volt, így inkább vaku nélkül próbálkoztam.








Az esti smink:

Itt is ugyan az volt a helyzet, de remélem azért látszik a különbség. A nappali sminkkel szemben itt a vízvonalamat fekete ceruzával húztam ki, valamint a pirosítóra, és szememre a sötét színnel is ráerősítettem. Illetve egy élénkebb rózsaszín rúzst is felkentem.






Remélem tetszettek nektek ezek a sminkek, és a Stone Taupes árnyalatú négyes szemhéjpúder paletta, az aktuális katalógusban 1599 ft-ért vásárolható meg.

Puszi nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése