2015. február 10., kedd

Avon Luxe szemhéjpúder paletta - Luxurious Nudes


Sziasztok!

Még karácsonyra rendeltem ezt a palettát, és szent este is ezzel a palettával sminkeltem, illetve azóta is többször nyúltam már ehhez a palettához, így kicsit több mindent tudok nektek leírni róla.



A paletta csomagolása a Luxe eredeti csomagolásától eltér, de csak annyiban hogy a megszokott arany szín helyett, egy bronz színű csomagolást kapunk. Karácsony körül ezek a limitált termékek ilyen csomagolásban voltak kaphatóak.
A paletta rendkívül jól záródik, már-már nehéz a kibontása. A tetejében van tükör, és van hozzá egy iciripiciri kis applikátor, ami természetesen nem sok mindent ér, bár elég masszívnak tűnik. 



A paletta 5 színt tartalmaz. A színek ebben a palettában is teljesen jól harmonizálnak. Az első szín egy vajszínű apró csillámokkal teli szín. A második egy natúr barna amiben kevesebb csillám van, ez hétköznapra tökéletes. A középső szín a kedvencem egy gyönyörű gyöngyházfényű púderszín, elég sok csillám van benne, de a fölötte lévő barna színnel pont ideális. Mellette egy fekete szín található apró ezüst csillámokkal. Az alsó színt pedig elég nehéz definiálni, mert egy gyönyörű sötétbarnás bronzos aranycsillámos szín, ami önmagában is szépen mutat.



A szemhéjpúderek enyhén porolnak. A színek elég jól pigmentáltak, építhetőek. Nagyon jó a tartósságuk mondjuk még csak szemhéjalapozóval használtam, de egy átlagos napomat tökéletesen jól kibírta. A színek nem kopnak, és nem csomósodik össze, pedig nekem rejtett szemhéjam van. 
Egyáltalán nem bántam meg, hogy ezt a kiadást választottam, ez az első Luxe palettám, de valószínűleg nem az utolsó. 

Karácsonykor:



Remélem tetszett nektek ez a smink, azt hiszem a mostani katalógusban nem rendelhető ez a kiadás, de a többi nem limitált kiadású árnyalat 2.699 ft-ért megrendelhető.

1 megjegyzés:

  1. Nem vagyok otthon az Avon termékek világában, de ez a paletta nagyon szép, abszolút a luxus márkák termékeit idézi! :)

    VálaszTörlés