2015. január 6., kedd

Januári Avon haul

Sziasztok!

Azt gondoltam, most nem fogok semmit rendelni, de mint látjátok naiv voltam... pedig ismerhetném már magamat :D
Elég sok mindent sikerült, a feladás napján jó pár cuccok magamnak megrendelni. 


3 termékből álló szett (1.499 ft)

Már az előző katalógusban megjelent, hogy a januári kampányban ezt a szupi szettet lehet majd megvásárolni ezen a rendkívül jó áron. A parfümöt már ismerem, van is belőle egy üvegcsével, de az már nagyon a végét járja. Az arcmaszknak, és a kéz-és lábápoló krémnek pedig valami fantasztikusan jó illata van.



Far Away miniparfüm (499 ft)

Ezt igazából anyának rendeltem, mert az előzőt eltörtem, de tuti használni fogom én is :)


Little Gold dress parfüm (1.999 ft)

Minden Little dress parfümöt imádok, szóval egyértelmű volt, hogy ilyen jó áron az enyém lesz :D


Naturals Avon Méz és jojoba (799 ft)
Habfürdő Gyöngyvirágillattal (299 ft)
2 az 1-ben korpásodás elleni sampon és balzsam minden hajtípusra (759 ft)

A méz és jojoba sampont azért rendeltem meg mert annyira jó illata volt a katalógusban, hogy nem bírtam neki ellenállni, és választottam hozzá 299 ft-ért egy gyöngyvirágillatú habfürdőt.
A 2 az 1-ben sampon pedig az egész család kedvence :D


Bőrnyugtató hatású mattító alapozó Cream árnyalat ( 1.259 ft)

Ez az alapozó a következő kampány újdonsága lesz, még nem próbáltam ki, de ha szeretnétek írok róla, hogy milyen volt.


Naptár (1.399 ft)

A kedvencem, szép pillangós az eleje, igaz hogy nem úgy van mint egy határidő napló, hogy minden nap benne van, hanem csak mint a jobb felső sarokban láthatjátok be van táblázva, és annyi, de engem egyáltalán nem zavar, majd ha valamit dátumhoz kell kötni, azt oda írom :D a hátuljában, pedig van még egy kis irattartó is, mese-csodaszép :D

Ti mit rendeltetek ebből a kampányból? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése