2015. január 25., vasárnap

Bioderma - Intenzív hidratáló csomag teszt

Sziasztok!

Ma a Bioderma Intenzív hidratáló csomagjáról szeretnék nektek egy kicsit bővebben beszélni. Még valamikor tavaly év vége felé vettem, de addig nem akartam írni róla, míg ki nem próbáltam őket. Most eljött az ideje, bár nem tudom lehet-e még kapni ezt a csomagot, de a termékeket külön-külön biztosan. 
A csomag tartalma:

- H2O Hydrabio micellaoldat (20 ml)
- Hydrabio Maszk (15 ml)
- Hydrabio Szérum (15 ml)




Micella oldat: A szokásos Bioderma micella oldat hatás, nagyon szépen eltávolítja a sminket, igaz a vízálló termékekkel neki is meggyűlik a baja. Nem hagy ragacsos érzést maga után, tényleg szép hidratált lesz tisztítás után a bőröm. Egyáltalán nem irritálja, a szemkörnyékét sem. Nem szárít, 


Maszk: Azt hiszem ez a termék megérdemel 5*-ot legalább is szerintem mert nagyon jó hatással volt az én bőrömre, igaz egy héten csak 1x használtam, de utána 2-3 napig olyan szinten puha és hidratált az arcom hogy csak na:D igazából nekem inkább krém jellege van mint maszk, de a hatása ezt elfeledteti. Nincs olajos, ragacsos hatása, szépen beissza a bőröm amire szüksége van a felesleget pedig letörlöm. Ha hosszú h etem van és hétköznap használom ezt a terméket, akkor reggelre láthatóan simább a bőröm. Nagyon jó a vízhiányos bőrre. Nálam semmiféle irritációt nem okozott. 





Hidratáló krém: Igazából ez a termék amit a leghosszabb idő alatt sikerült elhasználnom, mert a maszk tényleg tette a dolgát, igazából erről a krémről is csak jót tudok mondani, és szinte ugyanazt amit a maszkról. Kevéske kell belőle, és elég gyorsan felszívódik, szóval rohanós reggeleken is tökéletes társ lehet. Nem lett tőle zsírosabb a bőröm, és ha alapozó alatt használtam nem fénylett át, csak beszívódott és puhított egész álló nap :D

Mindent egybe vetve szerintem ez a termék család nagyon jó, legalább is ez a három tagja biztosan. Elsősorban vízhiányos bőrre ajánlják őket. 
A minta szett 1490 ft.-ba került, és szerintem megérte, valószínűleg a maszkot teljes kiszerelésben is megvásárolom. 

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Ti használtátok már ez a termékcsaládot? Mi a véleményetek róla? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése