2014. december 15., hétfő

Újabb Vevay csomag

Sziasztok! 

Valamikor a nyár közepén írtam már nektek a Vevay termékekről, és most újabb szupi csomagot kaptam tőlük. Bár őszintén megmondom "karácsonyibbra" számítottam, de sebaj:D

Most is mint mindig 5 termék volt benne.


Volt benne egy arcmaszk, amit még nem próbáltam ki, aztán volt még egy testápoló, aminek csodálatos dinnye illata van, glicerint és B5 pro-vitamint tartalmaz. Nagyon könnyen beszívódik, és puhává varázsolja a bőrömet. 
Aztán 3 smink termék volt még benne, az első egy színezett hidratáló krém, amit én a light árnyalatban kaptam meg, és örültem neki, mert teljes mértékben illeszkedik a bőröm tónusához, és nagyon tápláló, egyáltalán nem szárítja a bőrömet. 


Aztán a kedvencem talán minden közül ez a gyönyörűséges pirosító, ami négy árnyalatot foglal magába, bár én egybe használom keverve őket. De külön-külön is nagyon szép színük van. :)


Aztán volt még egy spirál, amit igazából most jövök csak rá, hogy nem is próbáltam még ki, de ez valószínű azért történt így mert egyáltalán nem vagyok elájulva a keféjétől, de ha kipróbálom mindenképpen jövök teszttel, valahogy megmutatom nektek :D

Tehát ez volt az én kis Vevay-es csomagomban. Ismeritek a vevay termékeit? 
Remélem már mindenki lázasan készül az ünnepekre. Már csak 10 nap. Hajrá! Hajrá! 

Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése