2014. december 5., péntek

Decemberi Avon haul

Sziasztok! 


Elérkezett az év utolsó Avon rendelése. A karácsony közeledtével, úgy gondoltam saját magamat is meglepem ezzel-azzal. Ismételten sikerült jó pár dolgot összeszednem, és már alig várom, hogy kipróbáljam őket. :D


Today Tomorrow Always Together parfüm (most ha kettőt vettél volt 5198 ft. de felesbe rendeltem az egyik barátnőmmel így értelemszerűen a fele)

Egyébként egyáltalán nem fogott meg az illat így elsőre, de azért még adok neki egy esélyt. 


Luxe szemfestékpaletta különleges kiadásban (2.399 ft)

A Luxurious Nudes paletta, és elsőre nagyon tetszik, remélem jó lesz. 


SuperShock gél állagú szemceruza (799 ft.)

Már volt és imádtam. 


Diamonds szemkontúrceruza (1398/2db)

Az egyik a Sugar Plum árnyalat a másik pedig a Black Ice. Nagyon szeretem az Avon szemceruzáit így tudom, hogy nem fogok csalódni. 


Egyptian Secrets kéz- és lábápoló krém (449 ft)

Biztosan nagyon jó lesz. Említettem már hogy mennyire szeretem a Planet Spa termékeit? Na ha igen akkor ezt is ha nem akkor most már igen :D


Ti mit rendeltetek a decemberi Avon katalógusból? Választottatok karácsonyi ajándéknak valamilyen avon-os terméket? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése