2014. december 18., csütörtök

Blog Karácsony 2014.


Sziasztok! 

Amint láthattátok, hogy idén én is részt vettem, a második Blog Karácsony-on amit idén is Ilus szervezett meg. Elég sokan összegyűltünk, felvettük a kapcsolatot a párjainkkal, kerestünk, kutattunk, érdeklődtünk, majd postára adtuk az általunk összeállított csomagot, és eljött a nap amikor is megmutatjuk nektek, az összes bloggerina társammal együtt, hogy ki mit kapott. 


Engem Mea a Nails Polish Maniac blog írója ajándékozott meg, amit ezúton is köszönök neki még egyszer. 


Ezzel a csodálatos "illatfelhő" csomaggal lepett meg.


Ebben a kis organzatasiban, általa készített fürdőbombák voltak. Csodálatos mandarin illattal, amiből már ki is próbáltam egyet, és tényleg nagyon jó. (Idén én is készítettem fürdőbombákat :D, úgyhogy Mea nagyon ráérzett)


Aztán volt még a kis csomagomban egy Jil Sander parfüm minta. Utána néztem krémmánián és ott a ciprusos-virágos családba sorolják. Nekem inkább tavaszias illat, és biztosan elfogom használni. Pozitívum, hogy egy fújásnyit fújta a csuklómra, csak hogy milyen kb. délután 3-kor és este 11-kor még tisztán lehetett érezni az illatát, tehát elég tartós.


A Müllerben már én is vásárolta ilyen illatosított viaszt, amit nagyon szeretek, és pont fogyóban volt, úgyhogy ezt külön köszi Mea! :) Egyébként ez az alma-fahéj illat. 


Kaptam még egy kis levelecskét is, és kaptam még egy Avon-os szájfényt mégpedig a színmegújító szájfényt és a Plumping Pearl árnyalatban. Azért nem bontottam ki, mert már van egy a fiókomban, és így nem akartam, hogy kettő ugyanolyan legyen kibontva, sajnos ez a szájfénycsalád az amitől konkrétan nem teltebb lesz az ajkam, hanem megdagad és viszket, de a hatása az nagyon szép már mint az ezernyi apró kis csillám amivel tele van, igazán ünnepi legalább is nekem. 

Az én kis csomagom a Missy Beauty and Style bűbájos szerkesztőjénél landolt, akivel nagyon jó kapcsolatot sikerült kialakítani, nagyon örültem, hogy őt ajándékozhattam meg, és innen is remélem hogy legalább annyira örült neki, amilyen örömmel én állítottam össze a kis csomagomat neki. 

Így telt a mi kis blogkarácsonyunk, izgalommal és örömködéssel (? van ilyen szó egyáltalán?) de mindent összevetve szerintem nagyon jól, én legalább is nagyon élveztem. 
Puszi Nektek! 


2 megjegyzés: