2014. november 1., szombat

Októberi kedvencek

Eltelt egy újabb hónap, így itt vannak a kedvenceim, ebben a hónapban elég sok új termék került a kedvenc-es polcomra.


Gliss Kur Expressz hajregeneráló balzsam: A Galmour-napok alkalmával szereztem be, és nagy kedvencem lett, nagyon kellemes illata van és eszméletlenül puhává varázsolja a hajamat. 

Balea Professional Gatt+Glanz sampon: Végre úgy érzem megtaláltam azt a terméket vagy termékcsaládot a hajápolásban amelyet már régóta kerestem. Nagyon szeretem a Balea Professional minden samponját, de most ebben a hónapban, ez nagyon nagy kedvencem lett. Puha, könnyen kezelhető lesz a hajam tőle, és már balzsam nélkül is hatásos.

Schwarzkopf Bonacure Oil Miracel Rózsaolaj pakolás hajra és fejbőrre: Én nedves hajon szoktam használni, szárítás előtt és nagyon szeretem, ez a kis minta a PixiBoxban volt, és nagy kedvenc, remek az illata, és úgy vettem észre még a hajformázást is könnyebbé teszi. Az illata pedig valami ahw... :) Tökéletes termék, és gondolkozok rajta, hogy beszerzem a teljes kiszerelést is valahogy.



Balea Purple Kisses tusfürdő: Ez az új limitált kiadás egyik illata, és mint minden Balea tusfürdő ez is a kedvencemmé vált, tökéletes Balea minőség.

Balea Bőrradírozó tusfürdő mandarin-narancs illattal: Bár nagyon szeretem az őszt, de azért néha ez a tusfürdő elhozza nekem a nyár egy-egy szép pillanatát, a radírozó hatása is megfelelő, nem szárít, bár én használom után a zuhanyzás közbeni testápolót. 


Little Black Dress: Mindig bepróbálkozok újabb és újabb parfümökkel, de ha választani kell akkor gondolkozás nélkül ez amit a kezembe veszek. Egyszerűen örök kedvenc... :)


Color Tatto 65-Pink Gold: Az első color tatto, az első kedvenc color tatto, leginkább a színe miatt lett a kedvencem, nagyon szép. :)

NYX szemöldökpúder 02 dark brown/brown: nem ragozom 


Maybelline The Colossal Kajal szemceruza: A színe igazán intenzív fekete, és tartós, könnyű vele dolgozni, először azt hittem a puhasága miatt hogy kenődni fog, de nem, szépen tartja magát egész nap. 


Labello Fruity Shine ajakbalzsam peach, cherry: Nem tudtam dönteni melyiket szeretem jobban így mind a ketten ide kerültek, a szokásos labello minőség, és nagyon jó illatuk van, ennél már csak az lenne jobb, ha az íze is ilyen jó lenne, bár akkor sosem lenne az ajkaimon... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése