2014. november 25., kedd

Karácsonyi ajándék ötletbörze III. - Lánytesóknak, Barátnőknek

Sziasztok! 

Itt a III. rész a karácsonyi ötletbörzéből, talán a legkönnyebb kategória a lánytesóknak, barátnőknek ajándékot választani, hiszen azért csak jól ismerjük őket, és míg anyukánk, apukánk megveszi magának amit szeretne, ők azért jobban elmondják, és elszólják magukat, hogy mi szívük vágya.
Nos ha mégsem így lenne, gyűjtöttem össze pár ötletet. 

A smink szerelmeseinek: 

Természetesen ha elszólja magát, és ismered az ízlését, akkor ezzel nincs gond, de szerintem minden lány örülne a Maybelline karácsonyi csomagjának ami egy spirált és egy körömlakkot tartalmaz. A dm-ben tuti beszerezhető, de szerintem más drogériákban is megvásárolható.

2500-3000 ftPink Panda oldalon annyira jó dolgok vannak, érdemes a smink kedvelőinek ott is szétnézni, nekem most aktuális kedvenceim a Makeup Revolution palettái, szerintem remek ajándékok lehetnek de mind közül a kedvencem Makeup Revolution szemhéjpúder paletta - Flawless szerintem gyönyörű
3390 ft
A különleges kozmetikumot kedvelőknek...
A Lush minden évben nagyszerű karácsonyi ajánlatokkal várja a vásárlóit. A hivatalos oldalon rengeteg jobbnál-jobb dolog közül választhattok. Nekem a kedvencem most ez a The Night Before Christmas csomag lett. Egy habfürdőt, és két fürdőgolyót tartalmaz.



4490 ft

A körömlakk szerelmeseinek....

A mukorombolt.hu annyira jó szetteket forgalmaz, mind közül a kedvencem, a
OPI Gwen Stefani Rock Starlets Mini körömlakk Szett nagyon szép árnyalatok vannak benne. 

3800 ft

A divat szerelmeseinek...

Szerintem ruhát csak akkor ajándékozzunk, ha ott van az akinek vesszük, hiszen lehet hogy valami nagyon jól néz ki, felvéve mégis borzalmas, de ha van olyan barátnőnk, testvérünk, aki szereti a divatot, és még olvasni szeret akkor nagyon jó ajándék lehet Lakatos Márk Stílusterápia könyve, amit bármely könyvesboltba megvehettek. 




kb. 4500-5000 ft

Továbbá, szerintem nagyon jó ajándék lehet egy pénztárca, neszesszer, táska természetesen az egyén ízléséhez választva. Valamint lassan minden márka előáll a karácsonyi csomagjával, így azok között is érdemes válogatni.

A személyesebb ajándékokat kedvelőknek....

Egy gyönyörű képkeret, ami magába foglal egy gyönyörű emléket. Egy szép album melyben a barátságotok/testvéri életetek legszebb emlékei vannak.

kb 5000 ft az album, a keretek persze olcsóbbak
Nagyon jó ajándék lehet még a fotóknál maradva egy forgó fotókocka, a lényege, hogy 8 kép megy bele, és folyamatosan forog körbe-körbe a bigyoshop.hu-ról megrendelhető.
2990 ft

Remélem ez a kis összeállítás is tartalmazott számotokra hasznos dolgokat. Ti miket szoktatok adni, a barátnőiteknek, lánytesóitoknak?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése