2014. november 17., hétfő

Karácsonyi ajándék ötletbörze I. rész - Anyukáknak, Nagymamáknak

Sziasztok! 

Az ötletbörze sorozat első részét hoztam ma nektek, 4 részt tervezek, remélem fog tetszeni nektek.

Minden évben hatalmas fejtörést okoz az anyukámnak, és nagymamának az ajándék beszerzése, bár tudom, hogy mindennek örülnek, de mindig próbálok valami különlegeset és egyedit beszerezni nekik. Próbáltam elérhető áron megkapható dolgokat és különlegességeket összegyűjteni, nem vagyok valami nagyon ügyes a kreatív dolgokban, leginkább a fényképes ajándékok az én stílusom, ezért a DiY téma csak így fog megmutatkozni...

A különlegességeket kedvelőknek...

Kb. 2 éve rendeltem egy ilyen csomagot anyukámnak, és nagyon örült neki, bár először csak rakosgatta, hogy nem kóstolja meg és nem bontja fel, de aztán rájött arra, amit én már addig is mondtam neki, hogy akkor nem volt értelme, tehát a www.mezbarlang.hu-ról lehet megrendelni.

2.980 ft-ba kerül ez a szépség :)
A www.inyencajandekok.hu oldal rengetek különlegességet tartogat, nekem a legjobban ez a Tokaji Aszúba áztatott mazsolával töltött étcsokoládés bonbon tetszett, de érdemes szét nézni, nekem idén ez az oldal nagyon esélyes a karácsonyi ajándék vadászaton :)



A sütni-főzni szeretőknek...

Receptkönyv, egy olyan receptkönyv amiben tényleg igazán jó receptek vannak nagyon jó ajándéknak bizonyulhat, én ezeket már meg vásároltam anyának, tavaly vagy tavaly előtt (ugyan is anyukám azok közé a szerencsés szerencsétlenek közé tartozik, akik 24-én nem csak karácsonyt ünnepelnek hanem névnapot is). Az egyik egy spirálos desszertes könyv, én könyves boltban vettem mert úgy olcsóbb volt, minta megrendeltem volna a netem. A másik pedig egy igazi sütis könyv a címe Receptek a nagyitól ez nekem jobban tetszik mint az első. A szalaykonyvek.hu oldalon megtudjátok nézni őket.

1500 ft-ba kerül a fent említett oldalon

1700 ft-ba kerül a fent említett oldalon



Ide sorolhatóak még a különlegesebb konyhai eszközök, egy jól eltalált "segítség" a konyhában nagyszerű ajándék lehet.  Az idősebb korosztály bármilyen ilyennek tud örülni, vízforraló, vagy kávéfőző, vagy melegszendvicssütő... tapasztalat.






A kényeztető perceket kedvelőknek...

A The Body Shop minden évben nagyon jó csomagokat állít össze, most az ideiből mutatok nektek párat, a TBS termékek mint tudjuk nagyon jók, bár ez az árukban is megmutatkozik, de azt hiszem megérik az árukat. 
Chocolate Shower&Moisture szett:  Ez egy csokoládés ajándék doboz, 2x 60 ml tusfürdő van benne.
A TBS márka boltokban megvásárolható és a www.http://the-body-shop.hu/ oldalon megrendelhető.
2.390 ft-ba kerül.

White Musk Gift Bag a fent említett helyeken ez is beszerezhető. Egy testápolót, egy tusfürdőt, és egy EDT tartalmaz.

5.990 ft.
Természetesen a TBS-termékek közül minden termék nagyon jó, ajándék lehet, érdemes szétnézni a kínálatuk között.


Az olvasni szeretőknek...

Az aktuális Bestseller-ek mindig nagyon jó ajándékok lehetnek, persze csak a kedvelt kategóriában, egy jó könyv is örömet okozhat mindkét korosztálynak.



"DIY" ajándékok...

Családi fényképes naptár - Lehet egész éves, havi, heti felbontású természetesen ez annyi kép. Ez azoknak az anyukáknak, nagymamáknak lehet nagyon szép ajándék, akiknek a gyermekei már kirepültek, vagy éppen unokájuk távol  van. Biztos vagyok benne hogy ennek az ajándéknak minden anyuka és nagymama örül. Szerintem minden fotóstúdió csinál ilyet, valamint ha jól tudom a rossmann fotószolgálata is foglalkozik ilyesmivel. Kb. 2500-5000 ft között van.


Ide sorolnám még a fényképes bögréket, fotóalbumokat, illetve az összes fényképes ajándék tárgyat... Ezekkel az ajándékokkal úgy gondolom nem lehet mellé lőni :)



Remélem tetszett nektek ez a kis összeállítás, és sikerült pár jó tippet adni, vagy legalább is valamilyen irányt mutatni az ajándékok beszerzésénél. 
Jó ajándék vadászatot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése