2014. november 8., szombat

"Joy"-napok

Idén egyáltalán nem voltam elájulva a Joy-napi kuponoktól, de azért elmentem, szétnéztem, hogy hátha találok valamit, amire szükségem van. Sikerült is jó sok mindent a kosaramba pakolni, de ezek közül JOY-kuponnal csak egyet vásároltam. Tehát 1 azaz 1 kupont használtam fel :) Ilyen még nem nagyon volt. :D:D


Beszereztem pár karácsonyi dekort is :D 


Balea hajlakk: Már elég régóta ezt használom, és nagyon szeretem, erősen tart, és nem  lesz utána "fehér szöszös" a hajam

L'oréal Elseve hajerősítő spray: Nem használtam még ilyet, remélem jó lesz. 

Alverde testvaj csomag: Annyira de annyira finom illatok vannak benne. Kedvencem :D A második szett amit megvettem :D

Garnier Mineral 48h* dezodor: Szükségem volt már egyre és ilyenkor télen jobban szeretem a golyós dezodorokat, mint a sprayt

Garniel Ultra Doux kímélő sampon: Egyáltalán nem terveztem, hogy sampont fogok venni, de kb. 300 ft. volt így nem hagytam ott. Bízom benne, hogy jó lesz nem szoktam a Garnier termékeiben csalódni. 

Alverde mono szemhéjpúder: Ez igazából az Alverde Mix&Mach dobozába való, de annyira szép színe van, hogy megvettem ezt az icike-picike kis monót a 10 Natur árnyalatban. 

Blistex ajakápoló: Én megmondtam, hogy ajakápoló mániás vagyok:D:D tehát a DM kuponfüzetben volt egy -50%-os kupon, amit beváltottam erre a Blistex ajakápolóra ami Málna és Limonádé ízű, illatú:D

Essence Lash Princess: Már sokat hallottam róla, sok jót, hát remélem nekem is jó lesz :D


Tehát ezeket sikerült összeválogatnom :D 

Ti mit szereztetek be a Joy napokon?


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó dolgokat szerztél be. :) A "Let i snow" dekorra nagyon fáj a fogam mióta láttam a szórólapom, de itt pont nem volt belőle :S

    VálaszTörlés
  2. Itt is ez volt az utolsó darab :)

    VálaszTörlés