2014. november 11., kedd

Essence - Lash Princess szempillaspirál

Sziasztok! 


Nagyon sokáig gondolkoztam, hogy megvegyem-e ezt a spirált, mert kb. 15 spirálom van, és az is eszembe jutott, hogy túl van sztárolva. Aztán azon kaptam magam, hogy konkrétan érveket sorakoztatok fel...  még egy spirál na jó. Elfér. Nem egy vagyon. Az aktuális Nr. 1. aztán... végül is megvettem.... :)


A csomagolás: Nagyon szép, tényleg olyan hercegnős hatást kelt, a kupak nagyon jól záródik, teljesen táska biztos. :) nálam ez fontos szempont.


A kefe a kis papírocska szerint innovatív kobrafej :D ami a drámaian dús pillákért felelős


és a hatása: 

ilyen volt
ilyen lett
Már-már műszempillahatása van, a kis nyomi szempilláimból ezt hozza ki. Bár képes összetapasztani a pillákat, és mint látjátok  közelről látszik, hogy egy-egy pici csomó is megjelenhet, Egy rétegben használom, két rétegben nem ilyen szép a végeredmény. Elég tartós, nap végére sem jelennek meg a szemem alatt "festékmorzsák". Néha icipicit több festéket vesz fel a kefe, mint kellene, de gondolom majd ha fogy a festék akkor ez jobb lesz. 
Összességében: a legtöbb spirálomat oda veri, de azért van kedvencebb na jó a második hely az övé  :D ár-érték arányban nagyon jó hiszem kb. 1500ft-ért lehet kapni ha jól emlékszem. Tehát még barátkozunk de azért szeretem.

Ti próbáltátok már a spirált? Mi a véleményetek?

2 megjegyzés:

  1. Megvettem én is,bejövős, mondjuk hosszú és rengeteg pillám van, nincs nehéz dolguk a spiráloknak a pilláimmal. :D

    VálaszTörlés
  2. De jó neked, nekem meg ilyen kis semmilyenek a pilláim :(

    VálaszTörlés