2014. november 21., péntek

Catrice - Smokey Eyes Set

Sziasztok!

Soha nem gondoltam volna, hogy egy újsághoz járó paletta ennyire a kedvencem lesz, még úgy sem vártam sokat tőle, hogy Catrice márka. De már nem bánom, és nagyon örülök, hogy megvettem  a Marie Claire-t.


 A csomagolása praktikus, oldalra nyílik, elegáns, nagyon jól záródik. Elég erősen kell küzdeni hogy kinyíljon.


Szemhéjalappal nagyon jó színek érhetőek el, alap nélkül nem próbáltam. A pigmentáltságát tekintve, egy Catrice paletta minőségét nyújtja. 


A paletta 4 szín tartalmaz, a fekete az krémes, a másik 3 szín pedig por. A színek nagyon szépen harmonizálnak egymással. 


Egy lilás füstös smink kerekedett ki a végére.



A sötét szín inkább kékesnek hat a képen, de egyébként inkább lilás :)


A szemsminkhez csak ezt a palettát használtam, valamin egy Essence Kajal szemceruzát használtam a vízvonalon ami a 21 Fell The Eclipse egy kékes-lilás árnyalat. 


Az alapozásnál először használtam a Bioderma Sébium pólusösszehúzó krémét használtam. Majd arra felkentem a Rimmel Lasting Finish Primer-t és alapozónak végül a NYC Natural Matte 103 Soft Beige alapozóját használtam. Fixálni a Catrice Prime and Fine Translucent Loose púderével fixáltam.


A szemöldökömre a MUR szemöldökárnyalóját, szempillaspirálnak pedig a Catrice The Gigant spirált használtam. A számon pedig az Avon Hollywood kollekciójának a Show Business árnyalatú rúzsát tapogattam fel az ujjammal. 


Remélem tetszett nektek ez a smink, azt hiszem ebben a hónapban még kapható az újság-paletta kombináció, szerintem érdemes rá lecsapni. 

3 megjegyzés:

  1. Szia! Téged kell megajándékoznom a Blog Karácsony keretein belül, így szeretnék kérni egy e-mail címet, amin elérhetlek! :) Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon örülök, az email címem ekribaniger@gmail.com :)

    VálaszTörlés