2014. október 3., péntek

Teszt: Sleek i-Divine Au Naturel paletta

Már akkor tudtam, hogy ezt a palettát fogom megrendelni PinkPandáról mikor először néztem szét az oldalon a Sleek ajánlatai között. A kedvencem volt, és minden szín olyan mintha csak nekem tervezték volna. A barna árnyalatai és a föld színe mind mind a kedvenceim, és annyira jól kombinálható színek vannak benne. 



A szokásos csomagolás.


A képeket természetes fényben csináltam, de még így is csalóka kicsit.





Eléggé látszik már, hogy nem nagyon hagyom békén ezt a palettát, de mikor megkaptam első dolgom volt kipróbálni és azóta sem hagytam abba. 


Ez a három a kedvenc színem belőle, a többit is szeretem de ezek szerintem annyira különlegesek, legalább is nem nagyon találkozik hasonlóval az ember a dorgériák polcain.

Összességében tehát, ez egy remek paletta, a minőségét tekintve, a pigmentáltságát és minden tulajdonságát tekintve nálam 5*. 
Ha jól emlékszem 2790 ft volt, de a rendelésről szóló bejegyzésben leírtam pontosan. 
Szerintem ez egy olyan paletta amit mindenki fog szeretni.
Teljesen elégedett vagyok. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése