2014. október 2., csütörtök

Szeptemberi Kedvencek

Szeptemberi Kedvencek

Ma elhoztam nektek a szeptemberi kedvenceimet, elég sok minden összegyűlt, szeretem az ősz, és szeretek ilyenkor sminkelni is. Ráadásul augusztusban elég sok mindent gyűjtöttem össze, így volt miből válogatni, és ezek tényleg nyerő termékek nálam.


AVON Big&Darling szempillaspirál: Igazából szinte minden spirálozáskor ezt használtam az elmúlt hónapban. A hatása tökéletes. Dúsít, és hosszabbít, és nagyon jól szétválasztja a pilláimat. Egyetlen gond vele, hogy kicsit sok festéket vesz fel, de ez általában jellemző bármilyen más márkára is, gondolom, ha már fogy a festékből, akkor teljesen jó lesz.

CATRICE Infinite Shine szájfény: Tökéletes őszi szín, és nagyon tetszik, krémes, bár kicsit csúszós, és elég gyorsan kopik, de amikor felkenem, valami csodálatos. Egyébként a 120-as Little Red Dress árnyalat. 

LOVELY nude make up kit: A tökéletes őszi színek kavalkádja, abszolút nyerő nálam. Ár-érték arányban is verhetetlen. Nekem a tartósságával sincs gondom, egy átlagos sulis napot alappal kibír.

LUXE korrektor: Kedvenc korrektorom volt, a hónapban. Nem gyűlik össze a ráncokban, és egész jól fed. Sokáig nem használtam miután megkaptam, mert negatív véleményt találtam róla, így nem fűztem hozzá nagy reményt, de kellemeset csalódtam.

Rimmel BB krém: Nagyon, sok beauty bloggernél olvastam jót róla, és úgy gondoltam, egy kicsit elvan túlozva. Aztán még is megvettem, és hát rosszul gondoltam, nálam is abszolút favorit lett. :D imádom, legjobb BB krém amivel valaha találkoztam. 

Rimmel Stay Matte púder: 003 Peach Glow árnyalat. Teljesen azt nyújtja amit ígér, és nagyon szeretem, A zsíros, kombinált bőrömön csodákat tesz, és nagyon tartós nekem kb, 8 órát kibír. 


Neutrogena Sminkeltávolító: Sokszor használtam ezt a terméket, és megkedveltem. Mikor megvettem nem tetszett, mert nem túl kellemes az illata, viszont nagyon jól tisztít, és teljesen eltávolítja a sminket, mondjuk a szememre nem használom, de az arcsminket nagyon jól leszedi és nem hagy maga után száraz érzést, teljesen jó hidratált érzés marad utána,

ELSEVE hajtőemelő spray: Nem rég voltam fodrásznál, és ő használta ezt a hajamon, annyira tetszett, az eredmény, hogy másnap beszereztem egyet. Nagyon szeretem, és megtartja amit ígér, tényleg megemeli a hajtöveket, ajánlom mindenkinek aki ilyen problémával küzd.

GARNIER body reparing care: Bár ezt e testápolót télre vettem, de nem bírtam kivárni, és elkezdtem használni, nagyon jó kis termék, táska kompatibilis, és irtózatosan puha bőrt varázsol, legtöbbször a kezemen használom, és annyira jó puha lesz... ahw...

AVON nailwear pro+ körömlakk: Szerintem egy nagyon szép őszi szín, és nagyon tetszik. Ez egyébként a Racy árnyalt. Tartós és egy rétegben is gyönyörűen fed.


Ezek lennének a szeptemberi kedvenceim, vicces, hogy ez a hónap is milyen hamar elrepült, nem rég volt tanévkezdés, meg ilyesmi és már októbert írunk. 

Remélem jól telt az első hónapotok a suliban, és tetszettek a szeptemberi kedvenceim. Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése