2014. október 11., szombat

Októberi PixiBox


Már szerdán megkaptam, a Pixiboxomat, de úgy voltam vele, hogy ameddig mindenki meg nem kapja, nem lövöm le a poént. (én is úgy szeretek izgulni)
De most megmutatom nektek, mi volt az én Piximbe.


A doboz, most barackszínben ünnepelt. :D Szerintem nagyon szép színe volt a mintának rajta.


Káosz..


Nagyon vártam, ezeket a természetes kozmetikumokat, bár még nem próbáltam ki őket, de már nagyon várom, milyen hatása lesz. Még nem nagyon próbáltam natúr kozmetikumokat. A dobozomban egy oxigenizáló arcápoló krém volt, valamint egy arctisztító tej, 30 ml.-s kiszerelésben.


Eucerin pH5 kézkrém, nagyon szeretem a kézkrémeket. Sokat próbáltam már, legtöbbször az AVON termékeit. Bár most legutóbb Dove-t használtam. de kíváncsi leszek rá, milyen lesz, remélem jó. Ugyan is azt ígéri, hogy színezékanyag-mentes és könnyen beszívódik.



Annyira örültem, hogy hajápolási termék is volt a dobozban. Egyből kettő. A Schwarzkopf termékcsaládnak volt két mintája a dobozomban. Isteni rózsa illatuk van. Remélem beváltja az ígéreteket, és fényesség, selymessé teszi a hajamat, még nem próbáltam, de hamarosan letesztelem őket.


Nagyon szeretem az ilyen kis parfüm mintákat. Az Avonból is rendszeresen megrendelem az ilyen kiszerelésű mintákat, de ez az illat nem igazán fogott meg. Nekem túl édes.



BeYu körömlakk 180-as árnyaltban. Igazából műkörmöm van, és végig drukkoltam, hogy ne legyen körömlakk, de benne volt, se baj majd elajándékozom, de az is lehet hogy megtartom, és elhasználom :D 


Aminek a legjobban örültem az ez a NYX szempillaspirál volt, sajnos nem tudom használni, mert be van száradva, de a kefét bele raktam másik tubusba felvett egy kis festéket, és csoda-mese szép pillákat csinál.

Benne volt még a szokásos Piximagazin, valamint egy 2000ft-os kupon, panyizsuzsi ékszereire.

Ti megrendeltétek a mostani box-ot?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése