2014. október 20., hétfő

Makeup Revolution - égetett szemhéjpúder Electronic Dreams




A legutóbbi Pink Panda rendelésemmel együtt kaptam ezt a kis palettát. Rengeteg dolog közül lehetett választani és én ezt az égetett szemhéjpúder palettát választottam, leginkább a lilás színek miatt.


    Tehát a paletta égetett technikával készült, így nedvesen és szárazon is egyaránt használható.


A színek gyönyörűen pigmentáltak. Nedves használat esetén intenzívebb a szín és "fémes" hatású. 



Szárazon pedig fényes színhatást kölcsönöz. Ami meglepő, hogy az első fehér szín is igazán jól használható. Pigmentált, és ott marad ahova teszem, bár ez a többi színnél is igaz. 


A színek alá bármennyire is pigmentáltak én használtam alapot, a tartósság miatt. 



A paletta a Pink Panda oldalán megrendelhető 1.290 ft.-ért

Nekem ez a paletta is 5/5 :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése