2014. október 10., péntek

Lovely-Nude Make Up Kit


Egy újabb paletta tesztet hoztam ma nektek, remélem még nem unjátok, de mostanában mit ahogy már írtam a korábbi bejegyzéseimben, eléggé rákattantam a szemhéjpúder palettákra. Tehát ma a Lovely-Nude Make Up Kit palettát hoztam nektek. Igazából soha nem kedveltem a Lovely termékeit, valahogy nem voltak szimpatikusak, az első termék amit próbáltam tőlük, egy spirál volt, az nagyon nem jött be, gondoltam: Na tessék! Megmondtam! Nem jó! Így amikor láttam pár hete a Rossmann-ban egyáltalán nem keltette fel az érdeklődésemet, illetve de, mert nagyon tetszett, de nem akartam kockáztatni, bár tényleg kb. 1000ft. volt szóval nem nagy összeg, de gondoltam, hogy abból vehetek mást is amiről tényleg tudom, hogy jó. Így került hozzám a kb. 20. szemceruzám. :D 

De visszatérve tehát nem vettem meg. Kb. 2 nap múlva, djkatybeauty oldalát böngésztem, és megtaláltam azt a bejegyzést amiben összehasonlítja a fent említett palettát, és az Urban Decay Nacked 2 palettát. 

Nos, akkor eldöntöttem, megveszem. Másnap besétáltam a Rossmann-ba és megvettem, de még milyen jól tettem, hogy megvettem! Azóta is nagy-nagy kedvencem! Nagyon jól kihasználható paletta, és isteni színek vannak benne. Alkalmakra, hétköznapokra, vagy bulira minden alkalomra tökéletes. Nem kell 2-3 palettát használnom egyben benne van amit keresek. 

Szemhéjalapozóval nagyjából kibírja a napot, na jó nem este 6-ig de ár-érték arányban a tartóssága is megfelelő.

Tehát térjünk rá az izgalmasabb részre:


Tetszik a csomagolása is, szerintem nagyon aranyos. 


A színek :D Csodálatosak!!! 



Szerintem ár-érték arányban tökéletes ez a paletta a maga kis 1000 ft-jával (de lehet csak 900 volt :D)
Csak ajánlani tudom mindenkinek!

Puszi nektek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése