2014. október 24., péntek

Giordani Gold sminkalap


Az Oriflame-ből rendeltem ezt a sminkalapot, már régebben vettem egyet csak eltörtem. Így most akciósan lehetett megrendelni, így rendeltem egyet. 


A sminkalap orchidea-kivonatot tartalmaz, ami puhítja a bőrt, valamint segít abban, hogy a végeredmény tökéletesebb legyen, hiszen a termék használata után a bőr tényleg sokkal szebb. 

Nagyon szeretem ezt a terméket, az előzőt vagy 2x használtam mielőtt eltört, és már akkor tetszett amit tapasztaltam. Most is ezt tudom elmondani.
Minden sminkelés előtt használom a mindennapokban is, hiszen már sminkalapokkal szemben (NYC, AVON) nem tartalmaz csillámokat, így a mindennapokban is tökéletes társ. 
Azt is észre vettem, hogy ha ezt használom tartósabb a sminkem. Ezt a terméket tényleg mindenkinek ajánlom, krémes, és a bőr tényleg puhább.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése